LarsBJ21 6 Skrevet 28. Juni Besøgte Mia i onsdags i Randers SØ. https://annoncelight.dk/showad/355833 Hun er en flot pige af sin alder og så elsker hun en god 69’er, hvor man rigtig kan smage hendes lækre mis, mens hun pirrer pilen med sin tunge og mund. Hun har også en meget indbydende røv, som helt sikkert også trænger et en legesyg tunge. Sidst men ikke mindst er hun helt naturlig og nyder en god gang missionær indtil man kommer. Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg besøger Mia og hun er alle pengene værd. Vh Lars 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 835 Skrevet 28. Juni http://annoncelight.dk/showad/355833 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 192 Skrevet 28. Juni Det lyder spændende. Kan du fortælle om hun har noget mave eller er det måske ikke så slemt? Er billederne retvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 162 Skrevet 29. Juni LarsBJ21 skrev, den 28.6.2025 at 09:27: i Randers SØ Er det i huset, hvor Julianna også var ? Det er samme tlf.nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsBJ21 6 Skrevet 30. Juni Billederne er retvisende - dog et par år gamle. Ingen mave af betydning. Der er i samme hus, hvor Julianna også kunne besøges. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 48 Skrevet 2. Juli Jeg ved ikke rigtigt. Jeg er fristet efter de billeder der blev taget sammen med Juliana, men der er et par stykker på annoncen hvor hun ser stor ud. Den fælde er jeg faldet i før, så ved ikke om jeg tør tage chancen. Jeg er så høflig at jeg gennemfører selv om jeg ikke tænder på på store piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Boobman 71 Skrevet 2. Juli Besøgte Mia og Julianna samtidig for over et halvt år siden. Super fræk oplevelse. Syntes ikke at hun var specielt stor dengang. Omvendt var hun heller ikke slank. Måske man skulle besøge hende igen inden længe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsBJ21 6 Skrevet 6. Juli Nogen som ved om hun er til to mænd på en gang? Så kan jeg godt være frisk på et fælles besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den nervøse 48 Skrevet 23. Juli The_Boobman skrev, den 2.7.2025 at 17:07: Besøgte Mia og Julianna samtidig for over et halvt år siden. Super fræk oplevelse. Syntes ikke at hun var specielt stor dengang. Omvendt var hun heller ikke slank. Måske man skulle besøge hende igen inden længe Åh ja Juliana. Er hun stoppet ? hun så til gengæld helt rigtig ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The_Boobman 71 Skrevet 24. Juli Det tror jeg. Men der er andre polske piger der bruger hendes nummer. Før en Veronica. Nu Mia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg