Hop til indhold
MisterA

Domina Wendy Rhoades - nogen erfaringer?

Recommended Posts

Av - hun ser spændende ud - men til de priser skal hun være “sindssyg” lækker, “sindssyg” medlevende i sessionen og ganske fortryllende.

Når jeg tænker på de 30 år jeg har prøvet proff domina’er - og altid gået efter toppen - så må hun være Danmarks bedste osv - eller penge-grisk….

Jeg skal nævne jeg får 2 timer total intensiv rollespil/hård dominans og 1 time bundet i fængslet for et beløb lavere end 2 timer hos Wendy her fra annoncen.

Og hvad jeg har bedt Anita om - og som hun har gjort med så meget dygtighed og umage gennem utallige sessioner - ja, det er jeg faktisk lidt flov over, men hendes grænser er også helt ude i universet, og så er hun stadig super elegant, stinkende fræk og flot og knivskarpt tænkende og super ærlig !

Så jeg turde godt booke Wendy - men jeg ville give hende en nådesløs anmeldelse hvis det ikke var i 200% orden. Grunden til jeg startede anmeldelser her var at Domina M fra Odense/Hadsten simpelthen udeblev fra 2 sessioner - der var forudbetalt med 4500.- og aldrig returnerede en bøjet 25-øre trods talrige SMS’er… eller undskyldte…

Så book Wendy, giv hende en ærlig anmeldelse så vi andre kan booke et “eventyr” hos hende. Og ellers så slagt hende, for det er f… surt at tro på uærlige omrejsende tøser der kører ren selvmord-taktik.

især når andre gør sig SÅ meget umage. !!

Og Anita skal du aldrig være bange for at booke, selvfølgeligt kan I gå skævt af hinanden, men spørg hende ærligt og du får et ærligt svar. Hun er i min optik stadig toppen af poppen i Danmark!

se www.Dominatrix.dk

Du - eller andre er velkomne til at skrive en pb til mig.

kh W

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...