p0rnleecher 5 Skrevet 27. Juni Hej gutter Efter mange års kiggen her på forummet, så undre det mig hvor mange af jer der egentligt tør dyrke sex uden kondom! Det har så gjort mig nysgerrig på om i aldrig har fået en kønsygdommen eller i så fald hvor mange gange ved at besøge GP'er? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 633 Skrevet 27. Juni Det er et sprængfarligt emne, har kun vovet det et par gange, min diller sidder stadig hvor den skal, men har da været lidt urolig nogle uger efter. Tror det dummeste jeg har gjort, uden dog at "fange" noget, var en afrikansk freelancer på en natclub i Pattaya. Hold da fest jeg holdt vejret indtil jeg blev testet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2022 Skrevet 28. Juni Lad være med at afspore. Læs trådstarters indlæg og forhold dig til det. Spectrum skrev, for 5 timer siden: Det ville være dejligt, hvis man vidste, hvem der tilbyder det, så man har mulighed for at holde sig væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2022 Skrevet 28. Juni (edited) Med dette emne vil jeg up front allerede lige lange en forhåndsadvarsel ud til dem, der ønsker at skrive, da det aldrig nogensinde er lykkedes at diskutere emnet uden at der dukker trolls up eller folk, der ønsker at moralisere. Trådstarter ønsker at vide om nogle har fået kønssygdomme hos GP. Der efterspørges ikke hvorfor eller skiftes emne udover dette. Der skal ikke moraliseres. Hvilken som helst afsporing eller moralisering af emnet giver advarsler uden yderligere. Redigeret 28. Juni af Stapler 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 855 Skrevet 28. Juni p0rnleecher skrev, for 13 timer siden: Hej gutter Efter mange års kiggen her på forummet, så undre det mig hvor mange af jer der egentligt tør dyrke sex uden kondom! Det har så gjort mig nysgerrig på om i aldrig har fået en kønsygdommen eller i så fald hvor mange gange ved at besøge GP'er? Har nydt sex uden dog med betænkligheder. Var udenfor forhold et par år og fandt en thai kvinde der gav massage og sex uden. Hun var vild nympho og nød sexen med mig også andre dog uden sygdomme. Var hos hendes ret meget og næsten kæreste artigt møder under hendes besøg. Hun var gift i thailand men manglede penge dog med en mand 25 år ældre end hende 45 år. Hun havde mange kunder da prisen var god og havde tænkt mig at blive testet...som var negativ første gang Anden gang hun besøgte DK gik det galt og en kur måttes bestilles hos lægen da hun delte godt ud af sin sygdom selvom hun sagde go see doctor after today... Af skade...aldrig mere uden gummi. Please tænk jer om derude, sex er lækkert men med FP en farlig leg uden 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4881 Skrevet 28. Juni p0rnleecher skrev, for 16 timer siden: Det har så gjort mig nysgerrig på om i aldrig har fået en kønsygdommen eller i så fald hvor mange gange ved at besøge GP'er? Har siden min debut i 2018 foretaget 1-2 besøg per måned, hvor der som udgangspunkt hver gang har indgået blow uden, men sex med kondom. Enkelte gange (kan tælles på en hånd) er jeg faldet for fristelsen og blevet revet med af stemningen til sex uden, men de efterfølgende tests på Bispebjerg har været negative. Så nej, ingen sexsygdomme, heldigvis. Kim Madsen skrev, for 2 timer siden: Anden gang hun besøgte DK gik det galt og en kur måttes bestilles hos lægen da hun delte godt ud af sin sygdom selvom hun sagde go see doctor after today... Vil du dele, hvilken sygdom, der var tale om? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hadstengutten Skrevet 28. Juni (edited) Har fået sex et par gange uden problemer, - men et blowjob uden for flere år siden resulterede efterfølgende i et lægebesøg. Skal nævnes at jeg efterfølgende har fået mange blow uden, men vil helst have med regnfrakke på. Redigeret 28. Juni af Hadstengutten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 432 Skrevet 28. Juni (edited) Som flera skriver så är detta med sex utan kondom ett kontroversiellt ämne som uppväcker starka känslor (følelser) hos en del samt också en önskan om att moralisera hos en del. Jag är nu inne på mitt 36:e år som regelbunden köpare av sex av GP:er världen runt. Sedan drygt 20 år tillbaka är de gånger som jag använt kondom vid samlag med en GP lätt räknade! Uppskattningsvis har jag använt kondom mellan 10 och 20 procent av mina samlag under senare år. Jag har inte fått någon könssjukdom under alla mina år. Enligt min erfarenhet är det inte bara vi män som verkar tycka att det är skönare att knulla utan gummit – många av de svenska GP:er som jag har knullat har inte ens frågat om jag vill använda kondom eller inte. De har bara efter förspelet stoppat in min kuk "oklädd" i fittan och börjat rida mig. Inget extra arvode har heller förväntats för det oskyddade samlaget. I början var jag faktiskt lite överraskad över hur lätt det var att få GP:erna att skippa kondomen om man bara förstod att läsa signalerna rätt och agera på lämpligt sätt. Redigeret 28. Juni af Bror Myra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 855 Skrevet 28. Juni Den_glade_amatør skrev, for 9 timer siden: Har siden min debut i 2018 foretaget 1-2 besøg per måned, hvor der som udgangspunkt hver gang har indgået blow uden, men sex med kondom. Enkelte gange (kan tælles på en hånd) er jeg faldet for fristelsen og blevet revet med af stemningen til sex uden, men de efterfølgende tests på Bispebjerg har været negative. Så nej, ingen sexsygdomme, heldigvis. Vil du dele, hvilken sygdom, der var tale om? Gonnerre...smerte ved tisseriet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bighead 276 Skrevet søndag klokken 12:26 (edited) Har fået klamydia mindst en gang hos sugardater. Og en lidt speciel variant hos en anden SD. Kunne behandles. I udlandet har jeg aldrig fået noget. Tager i udlandet doxicycline forebyggende (officiel anbefaling) som reducerer risiko for alm infektioner med 80-90 procent. I Afrika tager vi begge en hurtig HIV test købt på apotek til 30-40 kr. I DK ville jeg være lidt nervøs for sex uden kondom, men jeg har lyst. Årsagen er at det er noget mere besværligt både at få disse hurtig tests og doxi cyclinerne, og kvinderne virker ikke indstillet på test. Redigeret søndag klokken 12:31 af bighead 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FlemmingP 290 Skrevet tirsdag klokken 11:54 Foretrækker blow uden - ingen problemer. Helt uden, kun med danske kvinder, som jeg ser fast. Ingen problemer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg