Lars emil 0 Skrevet 5. April, 2014 Hej fæller indenfor massage og hvad der dermed følger. Jeg har igennem et stykke tid fulgt diverse tråde med stor glæde, og nu er det tid til at fortælle om min første oplevelse selv. Jeg var stødt ind i en pige i et chatrum, hun hed June og sagde hun var ny og arbejdede på Mandarin Massage i Herlev. Hun tiggede og bad om at jeg kom forbi, jeg har ikke prøvet den slags før, men kunne godt lide den frække undertone i hendes chat. Jeg aftalte tid og kom, et godt diskret sted,og blev lukket ind. June er en petite pige, sødt smil, og en sød pige, virkelig fræk krop. Hun gik igang med massage, jeg var helt nøgen og hun gjorde hvad hun kunne for at strejfe tit, og det virkede. Massagen fejlede ikke noget og jeg fik tilbudt at for 500 mere kunne jeg få handjob. Det takkede jeg ja til, og hun var virkelig god til det, godt med olie og masserede også kalorius mid hendes lille fisse....Han gav sig god tid og jeg kom udover hendes privates, virkeligt lækkert. Jeg havde ikke tænkt på at tage kondom med, novice, men hun sagde jeg skulle komme igen med kondom, så kunne jeg få lov til det hele, her blev prisen dog ikke afsløret. Jeg kan varmt anbefale June, virkelig en lækker tøs og som ikke var bange for at bruge alle sine tallenter. Jeg kan ikke se om de har fået fotos op ad hende, det ville være dumt de ikke havde syns jeg, men deres HP er http://www.mandarinmassage.dk/46571698 Er der andre der har haft oplevelser der, med June eller andre? God fornøjelse til alle Lars Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MalerKbh Skrevet 5. April, 2014 Hej Lars Nu vil jeg ikke ta glæden fra dig da du tydligvis virker tilfreds, meeen tror du er blevet snydt lidt hvis du har betalt 500 kr ekstre for et handjob, nomalt ligger det på 300 kr for handjob og mange steder kan man også sagtens få det for 200 kr ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2024 Skrevet 30. Maj, 2014 God formiddag Jeg var her i onsdags Blev taget imod af mama stor frodig kvinde. Blev vidst ind i lokale som var ok og der var lidt snak om pris og ydelser, troede at det var hende der skulle give massage men der kom en anden pige. Hun hed joy og var en sød og smilende serviceminded pige. Joy har en relativt stor barm og sød 32 år . Massagen var under middel men hun var sød alt i alt en middel oplevelse med bad bagefter alt tilbydes på stedet. Gentagelses fare nul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17609 Skrevet 30. Maj, 2014 Jeg har haft mange supergode oplevelser på stedet, men det er nu snart mange år siden mit favoritvæsen forsvandt derfra - og dermed faldt også jeg fra. Men er lidt nysgerrig Larsemil: hvad for et chatrum løber du ind i thailandske massagepiger i København? B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 30. Maj, 2014 Der er noget der virker helt forkert i mine øre. Hvis du selv havde kondom med kunne du få mere, har aldrig hørt at man selv skulle have kondom med til et thaisted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. Maj, 2014 Der er noget der virker helt forkert i mine øre. Hvis du selv havde kondom med kunne du få mere, har aldrig hørt at man selv skulle have kondom med til et thaisted Jo, det har jeg nu også oplevet. Men almindeligt er det ikke. Hende jeg havde det med til, var for genert til at købe dem, sagde hun. Hun var også meget genert, indtil hun blev tændt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
xxx69 16 Skrevet 30. Maj, 2014 Det med at man selv medbringer kondom er nok fordi at pigen så kan snyde mamasan. Har selv oplevet det tidligere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lhi1964 133 Skrevet 31. Maj, 2014 Hej fæller indenfor massage og hvad der dermed følger. Jeg har igennem et stykke tid fulgt diverse tråde med stor glæde, og nu er det tid til at fortælle om min første oplevelse selv. Jeg var stødt ind i en pige i et chatrum, hun hed June og sagde hun var ny og arbejdede på Mandarin Massage i Herlev. Hun tiggede og bad om at jeg kom forbi, jeg har ikke prøvet den slags før, men kunne godt lide den frække undertone i hendes chat. Jeg aftalte tid og kom, et godt diskret sted,og blev lukket ind. June er en petite pige, sødt smil, og en sød pige, virkelig fræk krop. Hun gik igang med massage, jeg var helt nøgen og hun gjorde hvad hun kunne for at strejfe tit, og det virkede. Massagen fejlede ikke noget og jeg fik tilbudt at for 500 mere kunne jeg få handjob. Det takkede jeg ja til, og hun var virkelig god til det, godt med olie og masserede også kalorius mid hendes lille fisse....Han gav sig god tid og jeg kom udover hendes privates, virkeligt lækkert. Jeg havde ikke tænkt på at tage kondom med, novice, men hun sagde jeg skulle komme igen med kondom, så kunne jeg få lov til det hele, her blev prisen dog ikke afsløret. Jeg kan varmt anbefale June, virkelig en lækker tøs og som ikke var bange for at bruge alle sine tallenter. Jeg kan ikke se om de har fået fotos op ad hende, det ville være dumt de ikke havde syns jeg, men deres HP er http://www.mandarinmassage.dk/46571698 Er der andre der har haft oplevelser der, med June eller andre? God fornøjelse til alle Lars hvilket chat rum?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg