Refresh 1336 Skrevet 27. Juni I tråd med andre tråde der diskuterer EG og den måde mods. vælger at administrere forummet på. Har netop udstået et par karantæner og må sige at jeg blev meget overrasket over at det betød at jeg slet ikke havde adgang til forummet i perioden. På Facebook kan man fortsat læse med, men blot ikke kommentere mere under en karatæne (har jeg hørt fra en ven ). Kunne man ikke overveje noget lignende? Så man stadig kan læse med og reagere, men ikke kommentere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 113 Skrevet 27. Juni Det har jeg ikke rigtig nogen holdning til, dog vil jeg sige, at jeg synes, at har man karantæne, ja så er man ude, helt ude i et fastlagt stykke tid. Men jeg synes til gengæld at moderators lunte er utrolig kort og det må jo også give dem en utrolig stor arbejdsbyrde også. Og nu får jeg sikkert en advarsel mere for at afspore denne tråd. Den sidste advarsel jeg fik, var for at lægge en efterlysning op i anmeldelse! Ja jeg er målløs, men der skal naturligvis være en grænse, men de to advarsler jeg har, ja de nærmer sig obstruktion og i dette tilfælde fra moderator. Og det har medført at jeg er meget varsom med min gøren og laden her, så dette skriv er også meget velovervejet. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1415 Skrevet 27. Juni Refresh skrev, for 38 minutter siden: I tråd med andre tråde der diskuterer EG og den måde mods. vælger at administrere forummet på. Har netop udstået et par karantæner og må sige at jeg blev meget overrasket over at det betød at jeg slet ikke havde adgang til forummet i perioden. På Facebook kan man fortsat læse med, men blot ikke kommentere mere under en karatæne (har jeg hørt fra en ven ). Kunne man ikke overveje noget lignende? Så man stadig kan læse med og reagere, men ikke kommentere? Så er det da fordi fb er flink. Karantæne er nu engang netop det. Udelukkelse. Får du karantæne fra et fysisk sted, eks bar. Får du jo heller ikke lov at komme ind og sidde og kigge men bare ikke interagere med nogen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1336 Skrevet 27. Juni SweettieDK skrev, for 11 minutter siden: Så er det da fordi fb er flink. Karantæne er nu engang netop det. Udelukkelse. Får du karantæne fra et fysisk sted, eks bar. Får du jo heller ikke lov at komme ind og sidde og kigge men bare ikke interagere med nogen. Der er da stor forskel på et fysisk sted og et forum, det synes jeg er en skør sammenligning. Eneste adfærd på et forum der kan støde eller irritere nogen er vel kommentarer, så jeg synes det er en uigennemtænkt konsekvens. Fair nok, hvis man er så langt ude at man får sin bruger slettet, men vi snakker om en tænkepause for at flirte lidt i en tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 779 Skrevet 27. Juni Refresh skrev, for 1 time siden:ne man ikke overveje noget lignende? Så man stadig kan læse med og reagere, men ikke kommentere? Alle Kan vel læse med uden at logge ind, så den funktionalitet findes allerede. /North 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1415 Skrevet 27. Juni Refresh skrev, 1 time siden: skør sammenligning. Skør sammenligning eller ej. Du ønsker også at kunne “reagere”. Så du/andre i karantæne, kunne principielt sidde og sætte negativ smiley ved alt bare fordi du er sur over karantænen. I min verden er det logisk man ingen ting kan. Så er det egentlig uden betydning, hvad der ligger til grund for straffen. Og alle ved vel efterhånden at private beskeder eks flirten ikke hører til i åbent forum. Det er urelevant for alle andre der følger tråden, at få en notifikation pga en kommentar der kun er målrettet en anden bruger. Det er ikke kun den gode tone som skal opretholdes, men også at debatterne består af reelle kommentarer der er relevant for emnet Men som North skriver burde man kunne læse med hvis man undlader at forsøge at logge ind. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 453 Skrevet 27. Juni Jeg ved ikke, hvordan der er med karantæne, men hvis man ikke kan logge ind, er man jo udelukket fra personlige beskeder. Det synes jeg i virkeligheden er noget af det mest ubehagelige, hvis der enten er andre, der meget gerne vil i kontakt med en, eller hvis man selv har en vigtig besked til nogen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skunken 633 Skrevet 27. Juni Nu har jeg ikke prøvet at få karantæne endnu, men har da fået 3 advarsler og udelukket fra en tråd. Den ene syntes jeg var helt i orden og jeg var en idiot. De 2 andre var måske mere tvivlsomme. Men tænker at hvis man har skrevet noget så slemt at man ikke bare får en advarsel, så kunne det tænkes at man har fortjent det. Måske bare tænke "ja ok" ustå sin straf og videre i teksten, ville være bedst. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 827 Skrevet 27. Juni Jeg ville gerne kommentere på denne tråd, men da jeg lige er sluppet ud af arresten (igen igen), så tør jeg ikke 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 226 Skrevet 27. Juni køb dansk skrev, 1 time siden: Jeg ved ikke, hvordan der er med karantæne, men hvis man ikke kan logge ind, er man jo udelukket fra personlige beskeder. Det synes jeg i virkeligheden er noget af det mest ubehagelige, hvis der enten er andre, der meget gerne vil i kontakt med en, eller hvis man selv har en vigtig besked til nogen. Helt ærligt , vi er jo allesammen her , mere eller mindre ,secret service !!! nick name mm, Så hvis du har en ven!!! , under din karantæne , som vil dig, eller du vil noget vigtigt , Så har man vel tidligere udvekslet en direkte E mail adr . eller måske mobil nr . Tiden hvor man stolede på hinanden i dk , er et glemt kapitel, korrekt eller . Stilhed før storm !! god aften til dig, og allesammen her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smedesvenden 116 Skrevet 27. Juni Nu har jeg ikke selv haft behov for at prøve , men er det ikke lige så let som at klø sig i røven at oprette en eller flere nye brugere herinde , det er mit indtryk at det er det folk gør når de får karantæne, hvorimod på Facebook er det blevet noget sværere med tiden , og på reddit er det endnu sværere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14435 Skrevet 27. Juni køb dansk skrev, for 1 time siden: Det synes jeg i virkeligheden er noget af det mest ubehagelige, hvis der enten er andre, der meget gerne vil i kontakt med en, eller hvis man selv har en vigtig besked til nogen. Man kan kontakte en GP man stoler på, og bede om at give en besked videre til en på forum. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1336 Skrevet 27. Juni North skrev, for 10 timer siden: Alle Kan vel læse med uden at logge ind, så den funktionalitet findes allerede. /North Jeg har haft rigtig svært ved at få min telefon til at logge af, men det lykkedes på computeren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg