Hop til indhold
Lust4life

PRINCESS BY DAY, SLUT BY NIGHT ;) GANGBANG 3 TIMER MANDAG D.30.06. I HOBRO

Recommended Posts

Den varmeste anbefaling herfra.

Har deltaget nogle gange efterhånden.

En fantastisk sexet kvinde,der er frisk på lidt af hvert,og som kan køre de fleste mænd trætte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er en vanvittig dejlig kvinde... Lækker fyldig krop og mega sexet udstråling... Wow... 

Hendes mand fyldte bare ALT for meget til det gb jeg deltog i... Han brød gentagende gange ind og knaldede med... Han burde forblive fuldt påklædt inde i stuen eller som stille observatør i soveværelset, så der er plads til os "betalende" deltagere... Blot min mening/holdning... Men udelukkende hans deltagelse der afholder mig fra at deltage igen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 1 time siden:

Hun er en vanvittig dejlig kvinde... Lækker fyldig krop og mega sexet udstråling... Wow... 

Hendes mand fyldte bare ALT for meget til det gb jeg deltog i... Han brød gentagende gange ind og knaldede med... Han burde forblive fuldt påklædt inde i stuen eller som stille observatør i soveværelset, så der er plads til os "betalende" deltagere... Blot min mening/holdning... Men udelukkende hans deltagelse der afholder mig fra at deltage igen... 

Andre der har samme oplevelse med manden?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har deltaget flere gange og har ikke oplevet, at hendes kæreste fylder for meget. Tværtimod virker han som en flink fyr der går til og fra, som han har lyst og hjælper med at få arrangementet godt afviklet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg kun prøvet et gangbang og en trekant med dem. Og ingen af gangene har han fyldt for meget. Ved gangbanget sad han vist mest i stuen og snakkede, og ved trekanten var han nærmest bare min og Electras genstand til at prøve nogle af mine fantasier. Han er rigtig flink og nede på jorden.

Min første gang med Electra var et 1-1 møde og der lagde jeg slet ikke mærke til at han var i lejligheden. Jeg vidste at han ville være der, men han var helt stille og blev i sit rum.

Redigeret af Elskermælk78

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han er en yderst behagelig og flink fyr, at snakke med, det har intet med det at gøre... 

Efter min mening, så "fylder" han bare for meget i selve sex delen, bryder ind og knalder med, når man lige er blevet stiv og har fået gummi på... 

Efter min mening, så er de bedste gangbangs dem hvor arrangøren/manden ikke deltager... Og de dårligste hvor arrangøren/manden bryder ind og knalder med... 

Havde han været fuld påklædt og ikke deltagende under hele GB' et, så havde jeg deltaget hver gang... For Electra er en smuk naturlig kvinde, med de dejligste former (Læs numse) og den vildeste liderlige udstråling... Man er ikke i tvivl om at hun elsker og tænder på GB... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej :| jeg beklager hvis min partner har deltaget på et dårligt tidspunkt og dermed  forstyrret, mere end hjulpet.. Det har bestemt ikke været hensigten. Vi har begge hermed taget disse kommentarer til os og prøver at løse det så alle deltagere, og jeg selv kan få den bedst mulige oplevelse <3

Og selvfølgelig også et kæmpe tak til alle de rosende ord blandt kommentarerne :wub:

Kh

Electra Lust 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lust4life skrev, den 27.8.2025 at 11:52:

Hej :| jeg beklager hvis min partner har deltaget på et dårligt tidspunkt og dermed  forstyrret, mere end hjulpet.. Det har bestemt ikke været hensigten. Vi har begge hermed taget disse kommentarer til os og prøver at løse det så alle deltagere, og jeg selv kan få den bedst mulige oplevelse <3

Og selvfølgelig også et kæmpe tak til alle de rosende ord blandt kommentarerne :wub:

Kh

Electra Lust 

Jeg har aldrig oplevet han har været for meget, påtrængende eller nærgående. Kun positive ord herfra (:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mawa1991 skrev, den 28.8.2025 at 19:19:

Jeg har aldrig oplevet han har været for meget, påtrængende eller nærgående. Kun positive ord herfra (:

Har jeg skrevet at han er "for meget" "påtrængende" eller "nærgående"?...  Nej vel... Læs dog hvad jeg skriver!! 

Jeg skriver, at efter min mening, så fylder han ALT for meget = deltager for meget... Og at han bryder ind når man lige har gjordt sig stiv og pænt sidder og venter på at det bliver ens "tur"... 

Der står intet i annoncen om, at "manden/kæresten deltager aktivt i gb' et"... Så derfor forventer jeg at manden/kæresten ikke deltager, men kun er arrangør og holder øje med at alt går som det skal... Det er et betalt gb, ikke et privat "swinger" gb, så det ligner ikke noget, at han er styrende i forhold til hvilke stillinger han lige har lyst til og det ligner slet ikke noget, at han bryder ind foran os betalende gæster fordi han lige har lyst til at knalde NU... Det er muligt at det er hans "kvinde" men han har "lejet" hende ud til de betalende gæster i x timer... 

Er jeres koncept, at han er styrende og har første ret til at knalde... Så skriv det dog i annoncen... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buttfreak skrev, for 16 timer siden:

Har jeg skrevet at han er "for meget" "påtrængende" eller "nærgående"?...  Nej vel... Læs dog hvad jeg skriver!! 

Jeg skriver, at efter min mening, så fylder han ALT for meget = deltager for meget... Og at han bryder ind når man lige har gjordt sig stiv og pænt sidder og venter på at det bliver ens "tur"... 

Der står intet i annoncen om, at "manden/kæresten deltager aktivt i gb' et"... Så derfor forventer jeg at manden/kæresten ikke deltager, men kun er arrangør og holder øje med at alt går som det skal... Det er et betalt gb, ikke et privat "swinger" gb, så det ligner ikke noget, at han er styrende i forhold til hvilke stillinger han lige har lyst til og det ligner slet ikke noget, at han bryder ind foran os betalende gæster fordi han lige har lyst til at knalde NU... Det er muligt at det er hans "kvinde" men han har "lejet" hende ud til de betalende gæster i x timer... 

Er jeres koncept, at han er styrende og har første ret til at knalde... Så skriv det dog i annoncen... 

Buttfreak - Du bidrager på ingen måde med noget positivt - Så smubare tilbage i den bitre hule.

absolut verdensklasse GB de holder og Electra er den ubestridte dronning af anal og Facefuck - Og hendes liderlighed og humør finder man ikke andre steder.

prisen for 3 timer er også utrolig lav 

andre Gb jeg har deltaget i har på ingen måde samme klasse- Så må du sgu se ud over at manden deltager- Der er trods alt ikke slavehandel blot fordi man har betalt en lille sum 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...