Hop til indhold
Østjyden29

Voyeur søges til i aften

Recommended Posts

Vi er et stabilt og kærligt par på 23F og 30M, som ønsker at udforske nye grænser sammen – og vi leder efter en fyr til at slikke hende ren, kigge på os knalde i naturen eller hjemmet, og evt komme ud over Q imens jeg knalder hende. Der er mange muligheder, så meld gerne ind hvis du har andre idéer. Det er naturligvis ikke gratis 

:!: Hvem er vi?
Et nysgerrigt og åbent par, hvor kemi og respekt er i højsædet. Vi gør dette sammen og med hinanden.

:!: Hvem er du?
Du er mellem 20 og 45 ca, diskret og har styr på dine grænser. Du tænder på at være "voyeur" og kan respektere både individuelle grænser og det forhold, du træder ind i for en stund.

:!: Praktisk:
Det sker på vores præmisser – og kun hvis kemien er der for alle. Det vil foregå hos os eller i naturen måske? I området omkring Århus. Skriv lidt om dig selv og hvad du søger, samt send et billede eller to af dig selv (anonyme selvfølgelig) – så tager vi den derfra.

Vi kan kontaktes på snap: danishguy29 eller på mail: [email protected]

Lad os skabe en oplevelse, vi alle husker med et smil :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Frækt setup

Har en veninde jeg gør noget lignende med når hun skal bruge lommepenge. Her har hun kunder som tænder på at slikke hendes mis og numse godt og grundigt, lige efter at jeg har fyldt hende op med min store ladning sperm.

Det skete bare i København og derefter så kunden ikke direkte på, men sad på værelset ved siden af og kunne høre alting når selve sexen var igang. Det jo også super spændende at høre på folk have sex og ikke kunne se det. 

God jagt i det jyske :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Wow hvor frækt. Det er lige det jeg har kigget efter. 

Jeg er desværre ikke i Århus i dag, men det kommer jeg ofte, når sommerferien er forbi.<3:P

Håber I får en hyggelig og sjov aften.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...