Hop til indhold

Hvor skal jeg rejse hen i uge 43, 44, 45?

Featured Replies

Skrevet

Jeg forvener ferie i uge 43 til og med 45.

Og jeg vil gerne på ferie et sted med mulighed for lidt af det frække, men også gerne kultur og varme. Og gerne hvor det er til at komme til for penge. Både rejsen og "oplevelserne"

Thailand er selvfølgelig det oplagte foreslag, men oktober er slutningen på regn serson, men er det så slemt?

Kom gerne med forslag til hvor jeg kan tage hen?

Skrevet

Thailand , og Oktober er fint , der kommer byger i ny og næ , stadig dejligt varmt og sol ,kvinder,og kolde beer chang :P

Skrevet

Tag du bare 3 uger til Thailand, oplevelser er der mange af <3 og vejret er ok i de 3 uger du har valgt

Men pas på :rolleyes: det er vanedannende ;)

Skrevet
  • Author

Ja så ender det sku nok med thailand. Så skal jeg bare lige finde ud af hvor det er optimalt for mig. Jeg gider ikke siddet på bar og drikke for at finde/møde en tøs. At drikke for vildt i ferien siger mig ingen ting.

Skrevet
Randersmand skrev, for 4 timer siden:

Ja så ender det sku nok med thailand. Så skal jeg bare lige finde ud af hvor det er optimalt for mig. Jeg gider ikke siddet på bar og drikke for at finde/møde en tøs. At drikke for vildt i ferien siger mig ingen ting.

Efterhånden nogle år siden, men Bangkok og thaifriendly kan anbefales. Kæmpe storby med masser af muligheder. 

Her beskrivelse af mit første besøg i Thailand. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/70039-debut-i-thailand-bangkok-og-phuket-februar-2017/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.