Hedonis 934 Skrevet onsdag klokken 00:49 (edited) Der er gået lang tid siden jeg har anmeldt nogen. Nu også fordi det er lang tid siden jeg har været aktiv. Egentlig vil jeg allerhelst holde mig til én bestemt kvinde, som er en ener og helt i en særlig liga man sjældent støder på i mængden af glædespiger. Af forskellige grunde har jeg hverken haft tid eller overskud til noget i mere end et halvt år og således sulten blev jeg overmandet af trangen til noget aktion for et par dage siden. Det kunne simpelthen ikke vente til at jeg kunne få en aftale i stand med "min dame" - det skal planlægges flere dage i forvejen. Det er så nemt at dykke ned i Annoncelight og der er masser af gode tilbud. Jeg endte med at falde for Sara, fordi sms´erne var ubesværede, tydelige og jeg fik tilbud om at gå over hendes fastlagte lukketid kl. 22.00 med en halv time, da jeg lovede at være der præcis. Sjovt nok også her hos hende det lille gimmick med at blive vist til en adresse og så blive ledt til næste opgang. Men beskederne var korte og svartiden minimal. Hun bruger en privat lejlighed og jeg fornemmer at hun ønsker så meget diskretion som muligt. Med det samme jeg er inde i opgange bliver døren lige ved første plateau åbnet og jeg glider hurtigt ind i entreen. Lad mig sige det sådan: Jeg er i tvivl om hvorvidt det er samme kvinde som på billederne. Hun ser lidt mere moden og rund ud, men altså, arhh... jeg ved ikke om det er den samme. Har lige tjekket annoncen og sammenlignet med hvad jeg husker. Det er svært. Som hun fremstår i videoen på AL er nok ret tæt på hvad jeg så. Jeg er ikke skuffet over hvad jeg ser foran mig. Hendes måde at aftale hvad jeg ønsker, blive enige om prisen og vise mig til rette i værelset er nøgternt og venligt. Hun kommer med en flaske vand og giver mig tid alene til at komme af tøjet. Egentlig god stil, men jo ikke ligefrem sådan erotisk æggende og jeg tænker det nok bliver lidt til den kedelige side med hende. Hun vender tilbage da jeg står afklædt og parat. Hun smider kjolen og spørger om jeg vil ha massage først. Det ser jeg som en god måde at slappe af og komme ned i kroppen på. Hun masserer fint, ikke den traditionelle thaimassage men lækkert nok. Kort tid går der før hun begynder at ødsle ret kraftigt med olien. Det finder jeg ud af er indledningen til en body-to-body og hun gør det dælme grundigt op og ned af ryggen med en særlig vekslen mellem at bruge sit køn og venusbjerg på min bagdel - og det kan mærkes at hun har lidt stubbe dernede. Det gør ikke noget, er rimeligt pirrende i kombination med cirklende bevægelser med de ret store og helt faste bryster på den øverste del af ryggen. Således fortsætter hun afvekslende i lidt længere tid end jeg har tålmodighed til. Lige 5 min for meget, men endelig beder hun mig vende mig om så hun kan fortsætte på forsiden. Her bliver det til bryster rundt på maven, pikken mellem brysterne og så går hun videre med et ægte pussy slide hvor hun har den både foran, sætter sig på skaftet og skubber den bagud mellem sine ben. Hun kan altså noget med sin krop. Hun arbejder hel tiden ihærdigt og jeg er efterhånden ret tændt. Hun finder en vådserviet og tørrer pikken af før hun begynder på et blowjob. Det er virkelig godt og hun holder intensiteten i langsomme sug, ikke dybt men så meget hun kan. Jeg nyder det i fulde drag og tænker på et tidspunkt, at det nok ender med kun blowjob, da jeg mærker at det går den vej man ikke ønsker når det er bedst! Men hov, så spørger hun om vi skal gå videre, finder kondom som hun sætter på, lidt olie mellem benene og så er hun ovenpå mig. Det er vildt nok, men også her holder hun energien og arbejder for mig i rolige konstante bevægelser. Synes det varer en evighed inden jeg får lyst til at komme ovenpå hende. Den er hun med på - dog troede hun at det var fordi jeg ville slutte der med blow, men altså, nej, jeg vil ha mere og var det godt med hende ovenpå var det nu dobbelt så godt i missionæren. Åh at mærke hende hele vejen, mine hænder på hendes bløde glatte hud og jeg får lov til at løfte benene så jeg kan gå helt i bund, så meget som hun kunne have, var vidunderligt. Fik lyst til at kysse hende og det modarbejdede hun ikke. Hendes læber er fyldige og jeg gik næsten i krampe over at holde stillingen og fastholde rytmen. Trangen til at komme var ikke nærværende. At jeg bad hende slutte med at sutte mig var nok nærmest min måde at være sød ved hende og ikke gå alt for meget over tiden. Jeg hev kondomet af og hun gav mig alt hvad jeg kunne ønske siddende på knæ med hende nede foran mig. Jeg fik en rystende langvarig udløsning i munden på hende og hun blev ved til jeg var helt færdig. For pokker hvor havde jeg brug for dette og opsparet lyst blev krænget ud både mellem benene og i hovedet. Afsluttede med at få tilbudt et bad, som jeg tog imod. Da jeg var på vej ind i bruseren ville hun med. Det havde jeg ikke lige set komme, men for pokker hvor var det en skøn måde at slutte på med hende under det varme vand. Hun sæber mig ind foran og bagpå og skyller mig ren. Hun glemmer ikke at gøre det grundigt på pikken, der stadig er lidt halvstiv. Jeg træder ud af badet og tørrer mig mens hun vasker sig. Nu her bagefter fortryder jeg meget, at jeg ikke var en gentleman og tilbød min hjælp til hende. Det havde været på sin plads og sikkert lækkert. Men hun virker ikke som typen der går efter egen nydelse. Hun var der kun for min skyld i alt hvad der foregik. Ikke noget skuespil med stønnen (eller jaaa, måske lige lidt, da jeg kom ind i hende anden gang) eller falsk smiger om min krop eller mine evner. Lige derfor en oplevelse der gav mig frihed og plads til min lyst. Og den blev udfoldet i en langvarig affære, som betød at jeg fik mere tid end hvad jeg betalte for! Tænk, min forudindtagede opfattelse af hende fra starten blev drejet 180 grader fra kedelig til dybt tilfredsstillende. En af den slags man ikke fortryder noget som helst af - måske lige bortset fra det med at jeg ikke gengældte hendes hjælp i badet? Redigeret onsdag klokken 00:55 af Hedonis stavefejl 11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kirneh86 10 Skrevet onsdag klokken 02:09 Det lyder virkelig som et godt besøg- tak for en god, fyldig og velskrevet anmeldelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 316 Skrevet onsdag klokken 02:37 Ja en virkelig flot anmeldelse, og dejlig det trods alt lykkes dig at få en god oplevelse, selvom det ikke var med din "faste" elskerinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlexCH 12 Skrevet onsdag klokken 05:04 Styrer hun selv telefonen? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 471 Skrevet onsdag klokken 05:11 tak for en rigtig god anmeldelse.. Lyder som om du fik præcis det, som du havde brug for. Det er jo det skønne ved disse søde kvinder. De giver så meget mere, end man håber på, når det er den rigtige kemi og den rigtige kvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1136 Skrevet onsdag klokken 07:03 God anmeldelse, dog skulle den nok være placeret i anmeldelse af Thai. Du skriver at du er lidt usikker på om det er pigen på billederne? Hende på billederne har nogle meget markante tatoveringer? Var du blindfolded eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 934 Skrevet onsdag klokken 09:37 AlexCH skrev, for 4 timer siden: Styrer hun selv telefonen? Det tror jeg helt sikkert. Der blev skrevet forståeligt på engelsk. Korte beskeder uden mærkelige eller skæve udtryk. Da jeg mødte hende personligt gentog hun hvad vi havde aftalt på sms uden at jeg skulle forklare alt igen, som man oplever når pigen ikke selv kommunikerer. Hun forstod fint engelsk, men var ikke selv meget talende. Hvis hun har en til at passe beskeder, er det trods alt en der også har styr på tingene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 934 Skrevet onsdag klokken 09:48 MrLovaLova skrev, for 2 timer siden: God anmeldelse, dog skulle den nok være placeret i anmeldelse af Thai. Du skriver at du er lidt usikker på om det er pigen på billederne? Hende på billederne har nogle meget markante tatoveringer? Var du blindfolded eller? Jeg tænkte det samme om thai-placering, men synes at denne oplevelse var at sidestille med de fleste andre oplevelser - okaay, jeg fik jo også body-to-body og lidt massage først, men det behøver ikke være thai-specifikt... Og ja det er sgu godt set det med tatoos. Rammer plet på min svaghed. Jeg er såå dårlig til at bemærke og huske ting i omgivelserne. Jeg er vist lidt introvert og fokuserer på stemningen og det mentale møde med en ukendt kvinde. Jeg var i dette tilfælde ikke specielt optaget af hendes fremtoning eller lokket af billeder med en særlig forventning om at hun skulle være den samme. Jeg tænder meget på kurvede former og fyldige bryster. Hun skuffede ikke på netop det! Der kan være andre tilfælde hvor det er langt mere afgørende for hvad jeg forventer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg