danpa 12 Skrevet 24. Juni Er der nogle der ved hvor man kan købe poppers I en fysiks butik 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2588 Skrevet 24. Juni Poppers« er et euforiserende stof! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
BL_junior 161 Skrevet 24. Juni Nu du spørger: Hold dig FOR.HELVEDE fra det her. 1: Det er ulovligt på linje med narko og steroider. Og strafferammen for den slags er ikke for sjov. 2: Der er alle mulige risici for hjertestop og andre alvolige helbredsproblemer forbundet med det her. Folk er døde, og dør, af det her. Det er ikke det værd. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
SweettieDK 1466 Skrevet 24. Juni lille_peter skrev, for 1 time siden: Poppers« er et euforiserende stof! Inden tråden slettes vil jeg lige sige tak for info. Har altid sagt nej til brug af poppers hos sammen med mig. Uden helt at vide hvad det var. Og de ellers påstod det blot øgede sex lysten. Fik da lige bekræftet min mistanke var korrekt og fornuftigt jeg altid takker nej. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2588 Skrevet 24. Juni (edited) danpa skrev, 1 time siden: Det var ikke det der var spørgsmålet Nej, men så kan jeg oplyse dig om at Salg af alle former for amylnitritter har været forbudt i Danmark siden 2004. Hvis du har livet kært så hold dig LANGT VÆK fra det lort! https://ugeskriftet.dk/videnskab/methaemoglobinaemi-efter-forgiftning-med-alkylnitrat-til-en-fest Redigeret 24. Juni af lille_peter 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2080 Skrevet 25. Juni Ingen efterlysninger af euforiserende stoffer danpa skrev, for 9 timer siden: Er der nogle der ved hvor man kan købe poppers I en fysiks butik 3 Del dette indlæg Link til indlæg