Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/423952 nogen der har besøgt Marlene der er i Vejle tirsdag og onsdag og kan fortælle lidt om hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, som hun skriver i annoncen skal man skrive pænt med lidt information om hvad man søger før hun svarer. 

Det ser ud til at være nogle fantastiske flotte bryster. Er der nogen der kan bekræfte (eller det modsatte) at hun tidligere har brugt et andet navn der også starter med M?

Hun er i Ålborg lige nu

https://annoncelight.dk/profile/Danske+Marlene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)

Jeg har besøgt Danske Marlene, hun er fucking dejlig.

https://annoncelight.dk/showad/423952

Jeg er altid skeptisk første gang når jeg ikke har se ansigtet, men hun er virkelig smuk og wow en udstråling, det blik hun sendte mig,  direkte i øjnene mens hun lå på knæ og suttede min pik var fucking frækt, et blik der ramte mig flere gange under de 45 minutter jeg besøgte hende.

Hun har store flotte bryster og hendes krop spiller max, det bedste sex jeg har fået længe!

jeg bookede  hende til at være min chefs uartige frue, en rolle hun leverede til ug.

Jeg besøgte hende i Vejle, stedet var meget diskret og rent.

Tilbage er der kun at sige, kom afsted, hun skal opleve.

Redigeret af Morten K
Komma fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morten K skrev, for 2 timer siden:

Jeg har besøgt Danske Marlene, hun er fucking dejlig.

https://annoncelight.dk/showad/423952

Jeg er altid skeptisk første gang når jeg ikke har se ansigtet, men hun er virkelig smuk og wow en udstråling, det blik hun sendte mig,  direkte i øjnene mens hun lå på knæ og suttede min pik var fucking frækt, et blik der ramte mig flere gange under de 45 minutter jeg besøgte hende.

Hun har store flotte bryster og hendes krop spiller max, det bedste sex jeg har fået længe!

jeg bookede  hende til at være min chefs uartige frue, en rolle hun leverede til ug.

Jeg besøgte hende i Vejle, stedet var meget diskret og rent.

Tilbage er der kun at sige, kom afsted, hun skal opleve.

Lyder lækkert hvad måtte du gi for 45min 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fyren67 skrev, for 11 timer siden:

Dansk Marlene  

Har tidligere gået under navent danske Kamilla 

Billeder er ægte nok

Vil du ikke beskrive hende lidt?

Fit/slank, velplejet, tatoveringer?

Er det en trophy wife, man møder eller en slidt overtatoveret bodega 50+ kvinde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
boogieman skrev, for 1 time siden:

Vil du ikke beskrive hende lidt?

Fit/slank, velplejet, tatoveringer?

Er det en trophy wife, man møder eller en slidt overtatoveret bodega 50+ kvinde?

Hej boogiman.

Da jeg besøgte hende var hun flot, hendes udsende, og alt hun skriver passede over ens med den oplevelse jeg fik.

Du er generelt lidt negativt omkring hende ?!

Jeg har været gift i mange år og derfor er jeg ikke en profil der har anmeldt piger før nu, men i dag er jeg single og en flittig bruger af Danske kvinder, jeg er kommet rigtig meget inde i albanigade  og på skibhusvej i Odense hvor der næsten altid var 1. klasses piger og jeg syntes bestemt Marlene er en kvinde i samme kaliber men tjek hendes profil, jeg fandt hende på annoncelight, der er også et link i min beskrivelse hvor du kommer ind på hendes annonce der kan du se billeder som der i øvrigt er flere herinde der bekræfter er ægte.

Så nu slår jeg lige fast her en gang for alle, hun er som jeg beskriver og skulle en halv fed bodega kvinde på på +50 være den slags kvinde du søger eller tænder på, er Marlene ikke noget for dig men søger du en flot kvinde med en udstråling man skal lede længe efter i denne branche vil jeg anbefale dig at du besøger hende.

Som sagt  er da flere der bekræfter hendes billeder stemmer overens med virkeligheden så forstår ikke hvorfor du er negativ omkring hende, 

Besøg hende , man kan jo altid sige du er fake jeg er skredet igen, hvilket jeg i øvrigt selv har gjordt en del gange, især ved de udlandske piger.

Jeg håber du kan bruge mit svar og at du får en lige så god oplevelse som jeg fik.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Morten K skrev, for 3 timer siden:

Hej boogiman.

Da jeg besøgte hende var hun flot, hendes udsende, og alt hun skriver passede over ens med den oplevelse jeg fik.

Du er generelt lidt negativt omkring hende ?!

Jeg har været gift i mange år og derfor er jeg ikke en profil der har anmeldt piger før nu, men i dag er jeg single og en flittig bruger af Danske kvinder, jeg er kommet rigtig meget inde i albanigade  og på skibhusvej i Odense hvor der næsten altid var 1. klasses piger og jeg syntes bestemt Marlene er en kvinde i samme kaliber men tjek hendes profil, jeg fandt hende på annoncelight, der er også et link i min beskrivelse hvor du kommer ind på hendes annonce der kan du se billeder som der i øvrigt er flere herinde der bekræfter er ægte.

Så nu slår jeg lige fast her en gang for alle, hun er som jeg beskriver og skulle en halv fed bodega kvinde på på +50 være den slags kvinde du søger eller tænder på, er Marlene ikke noget for dig men søger du en flot kvinde med en udstråling man skal lede længe efter i denne branche vil jeg anbefale dig at du besøger hende.

Som sagt  er da flere der bekræfter hendes billeder stemmer overens med virkeligheden så forstår ikke hvorfor du er negativ omkring hende, 

Besøg hende , man kan jo altid sige du er fake jeg er skredet igen, hvilket jeg i øvrigt selv har gjordt en del gange, især ved de udlandske piger.

Jeg håber du kan bruge mit svar og at du får en lige så god oplevelse som jeg fik.

Hej Marlene

Er ikke negativ overfor dig, men du har nogle meget meget professionelle billeder.

Derudover er en bruger her, som tvivler på din alder og synes, dit ansigt ser lidt slidt ud.

Peace.

Del dette indlæg

Link til indlæg
fyren67 skrev, den 1.8.2025 at 14:01:

Dansk Marlene  

Har tidligere gået under navent danske Kamilla 

Billeder er ægte nok

Kan  bekræfte det er danske Kamilla 

Der har ændre navn til danske Marlene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
gammel ræv skrev, for 50 minutter siden:

Kan  bekræfte det er danske Kamilla 

Der har ændre navn til danske Marlene 

Det gør det ikke mindre interessant. Kamilla hun var sgu frækt. Og jeg var vild med hendes look og kæmpe silikonekasser :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Søren - Aalborg skrev, for 33 minutter siden:

Det gør det ikke mindre interessant. Kamilla hun var sgu frækt. Og jeg var vild med hendes look og kæmpe silikonekasser :) 

Det har du fuldstændig ret i hun er 

:huh::huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...