Vestjysk Veteran 15 Skrevet 23. Juni, 2025 Hej i skønne mennesker! Har nogen besøgt Liderlige Signe i 7500 Holstebro? https://annoncelight.dk/showad/290258 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
coolp 30 Skrevet 24. Juni, 2025 Har været der. Hun lever meget godt op til sit navn - tager den i alle huller. Liderlig men ikke specielt aktiv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjysk Veteran 15 Skrevet 24. Juni, 2025 Nice! Vil du beskrive dit besøg hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
coolp 30 Skrevet 24. Juni, 2025 Hun er sød, venlig og snakkesalig. Hun er sexglad og med på det meste. Huset er rodet. Hun er stor og det sætter nogle begrænsninger for hendes smidighed i sengen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 128 Skrevet 24. Juni, 2025 Hun er rigtig sød og meget glad for sex! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjysk Veteran 15 Skrevet 25. Juni, 2025 Har lyst til at slikke hende, har i slikket hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjysk Veteran 15 Skrevet 13. September, 2025 coolp skrev, den 25.6.2025 at 08:54: Ja - Helt OK Fedt fedt! Hvad købte du af ydelser da du besøgte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snedker 128 Skrevet 14. September, 2025 Det er lige meget hvad du køber. Når hun er varm får du alt det du gerne vil. Hun er meget liderlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 133 Skrevet 22. November, 2025 Nogen der har besøgt hende for nyligt? Jeg kan ikke få kontakt på sms. Kan se at annoncen er opdateret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 133 Skrevet 12. December, 2025 Hun er dæleme svær at få fat på med sms. Ringede til hende i dag og bingo. Aftale. Ikke så meget pjat. Hun er åbenbart flyttet i lejlighed 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren7500 26 Skrevet 12. December, 2025 Fedt, aftale i morgen sf. Hun er sku dejli 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaijyden 3 Skrevet 12. December, 2025 Er hun stadig med på det meste, og et besøg værd. Har været der nogle gange for et års tid siden, da var du ok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjysk Veteran 15 Skrevet 13. December, 2025 Fyren7500 skrev, den 12.12.2025 at 15:11: Fedt, aftale i morgen sf. Hun er sku dejli Fortæl gerne om besøget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 133 Skrevet 14. December, 2025 Super besøg. Jeg har besøgt hende før, så jeg vidste godt hvad der ventede. Diskret område med svalegang og ingen folk på gaden eller i opgangen. Det var aftalt at døreb ville være åben. Det var den. Ind uden at ringe eller banke. Hun sad på sengen og smilte. Vi småsnakkede lidt om hendes og min færden. Sød og behagelig ældre dame som jeg aldrig ellers ville møde. Nussede hende lidt. Hun er jo lidt stor og har noget mave. Men brysterne er gode. Fissen er glat og piercet. Og fra første færd sjask våd. Det gjorde mig stang stiv. Og den blev kun værre af at hun trak i pikken og guffede mens hun lå på ryggen. Jeg måtte trække mig væk for ikke at sprøjte. Legede længe med hende ringe i skamlæberne og kørte på begge sider af klitten. Det kunne hun lide. Og jeg synes at piercinger er møg frække der. Pause for ikke at komme for hurtigt. Og så knaldede jeg hende. Hun er stram og helt vildt våd på samme tid. Lækkert Ingen hast og god snak bagefter. Rar tante må man sige. Og drønfræk 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjysk Veteran 15 Skrevet 29. December, 2025 StolteP skrev, den 14.12.2025 at 18:27: Super besøg. Jeg har besøgt hende før, så jeg vidste godt hvad der ventede. Diskret område med svalegang og ingen folk på gaden eller i opgangen. Det var aftalt at døreb ville være åben. Det var den. Ind uden at ringe eller banke. Hun sad på sengen og smilte. Vi småsnakkede lidt om hendes og min færden. Sød og behagelig ældre dame som jeg aldrig ellers ville møde. Nussede hende lidt. Hun er jo lidt stor og har noget mave. Men brysterne er gode. Fissen er glat og piercet. Og fra første færd sjask våd. Det gjorde mig stang stiv. Og den blev kun værre af at hun trak i pikken og guffede mens hun lå på ryggen. Jeg måtte trække mig væk for ikke at sprøjte. Legede længe med hende ringe i skamlæberne og kørte på begge sider af klitten. Det kunne hun lide. Og jeg synes at piercinger er møg frække der. Pause for ikke at komme for hurtigt. Og så knaldede jeg hende. Hun er stram og helt vildt våd på samme tid. Lækkert Ingen hast og god snak bagefter. Rar tante må man sige. Og drønfræk Det lyder helt vildt lækkert! Hvad kostede det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjysk Veteran 15 Skrevet 29. December, 2025 StolteP skrev, den 14.12.2025 at 18:27: Super besøg. Jeg har besøgt hende før, så jeg vidste godt hvad der ventede. Diskret område med svalegang og ingen folk på gaden eller i opgangen. Det var aftalt at døreb ville være åben. Det var den. Ind uden at ringe eller banke. Hun sad på sengen og smilte. Vi småsnakkede lidt om hendes og min færden. Sød og behagelig ældre dame som jeg aldrig ellers ville møde. Nussede hende lidt. Hun er jo lidt stor og har noget mave. Men brysterne er gode. Fissen er glat og piercet. Og fra første færd sjask våd. Det gjorde mig stang stiv. Og den blev kun værre af at hun trak i pikken og guffede mens hun lå på ryggen. Jeg måtte trække mig væk for ikke at sprøjte. Legede længe med hende ringe i skamlæberne og kørte på begge sider af klitten. Det kunne hun lide. Og jeg synes at piercinger er møg frække der. Pause for ikke at komme for hurtigt. Og så knaldede jeg hende. Hun er stram og helt vildt våd på samme tid. Lækkert Ingen hast og god snak bagefter. Rar tante må man sige. Og drønfræk Slikkede du hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 133 Skrevet 2. Januar Jeg kan ikke huske det helt præcist. Men billigt. Vist nok 300 oveni for anal. Mindste tid er 30 min Jeg slikkede hende lidt. Men mest finger og hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mrking 19 Skrevet 2. Januar Jeg syntes man skylder at være bare lidt objektiv i sine beskrivelser. Jeg var forbi for 4-5 år siden og allerede dengang var hun meget gammel og mega overvægtig. Ja smag og behag er forskellig og hurra for det. Men for at andre kan bruge anmeldelser til noget i dette forum så bør man trods alt lige være lidt realistisk/sandfærdig/objektiv! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
StolteP 133 Skrevet 2. Januar Ved ikke hvad MrKing hentyder til med "man". Jeg har lige genlæst tråden og har virkelig svært ved at se at nogen kunne få indtrykket af Signe at 1 hun ikke er liderlig 2 hun er slank 3 hun er ung. Selv synes jeg at netop disse ting gør oplevelsen fantastisk og kinky. Et lille tip kunne være at kigge i anmelders historik. Så får man et indtryk af præferencerne hos folk. Og måske også nu inspiration Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thaijyden 3 Skrevet 2. Januar Må give stolte p ret. Smag og behag er forskellig, men er altid gået glad og tilfreds fra besøg hos Signe. Hun foregiver ikke at være noget hun ikke er og det synes jeg også anmeldelser beskriver ganske godt. Skal helt sikkert på genbesøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg