Hop til indhold

Recommended Posts

Lille intro:

Efter min beslutning om at stoppe med glædes piger indså jeg at det måtte sluttes med manér.

Havde været "clean" i næsten 2 måneder og tror godt jeg kunne holde længere, hvis ikke det var fordi jeg manglede en sidste omgang Thai massage og en sidste omgang glædespige. Vil gerne slutte med manér og med en positive oplevelser, som jeg kan se tilbage på indtil jeg starter igen om 10-15 år (håber jeg kan holde ud at rive i banditten så længe).

Thai massagen:

Valgte Hvidovrevej 233, fordi jeg tidligere fik en fantastisk behandling her, men 2 piger - lækker massage og en uforglemmelig fuld pakke.

Jeg ankom og blev vist ind, desværre viste det sig at pigen jeg havde det frække med sidste gang ikke kunne deltage, så jeg modtog massagen af hende den anden lidt ældre med meget søde og kompetente pige. Jeg blev lovet at der kom en pige til gymnastikken, så jeg tænke meget over om det nu ville blive godt eller skidt. Ville helst ikke have en mindre køn pige til min sidste omgang thai.

Da den gode massage var ved at være fordi, ankom en engel i en rød kjole. Hun havde langt sort hår og mine finde hænder, var utrolig slank og en rigtig flot røv. Hendes alder vil jeg skyde til at være i den meget lave ende.. 22 år. Har været med nok thaipiger til at kunne gennemskue deres alder ret præcist.

Vi havde en rigtig dejlig intim oplevelse sammen og det var dejligt at ligge og tale med hende efterfølgende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Du har sikkert fået massagen af Emmy ... fantastisk god til en solid thai massage......

Det ekstra ... det har nok været Mona. En lille ting, som jeg dog ikke selv har været i nærheden af.

Der har været en del udskiftning gennem det seneste år - ligesom i alle de andre thaisteder. Nogle startede op i Greve (lukket igen) og Catty og Pim er begge rejst indenfor de seneste måneder. Kun Ann, som leder stedet, er tilbage af de "gamle" (savner Catty og Pim) ... 

Til alle Jer andre .... det er stadig et rigtig godt sted.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

...en lille update .... jeg savner ikke længere Pim og Catty... ICE, Helen og Mona som er i Chandara i øjeblikket gør det svært at vælge ..... så sol og vind bliver delt lige når jeg kommer derud.

ICE .. skøn pige, rigtig god massage ... og så en lille overraskelse jeg ikke skal komme nærmere ind på.

Helen.. også skøn pige, OK massage. Hun virker lidt usikker; men når hun får lidt positivt feed back så åbner hun op ... og så er hun din bedsteste ven.

Mona .. hun er godt nok en risiko for blodtrykket.

Overvejede på et tidspunkt at finde et andet sted at få masseret rygstykkerne; men det er ikke aktuelt pt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hornykaj

Ja, 233 er et fedt sted.! Mona er en frækkert....

Jeg foretrækker nu Ann (lederen). Hun er med på den værste - men nu er jeg også stamkunde ;-)

Hun siger nu at hun helst vil lade de andre piger om ekstra ydelser, men som hun siger. You are a good customer ;-)

Øhhh... er det kun mig der får denne service? Er lidt nysgerrig....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har du et link?

Rettelse: Jeg har lige søgt, og ser at der ikke findet link.

Redigeret af Harran

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj

Har ikke prøvet B2B før; men fik sløj omgang på Hvidovrevej 233

Efter at have læst de rosenrøde anmeldelser af stedet, er jeg nødt til at give mit besyv med.
Det er et par uger siden jeg var der.

Fik i telefonen under en del fnisen at vide at en "Chandara special B2B" var incl. afslutning.
En times tid senere parkerede jeg i nærheden og ringede for at sikre mig at de havde tid.

Det havde de så, jeg troppede op og blev modtaget af Helen.

Hun virkede sød, så vi aftalte en "Chandara special B2B", og jeg betalte de 1000kr for en time.

Den B2B hun leverede var indledningsvis ok selv om hun har små hængebryster uden nogen form for tyngde.
Hun havde en utroligt lækker røv, og forstod at massere.

Jeg fik efter nogen tid besked på at vende mig; hvorefter Helen lidt gebrokkent meddelte,
at jeg kun havde betalt for massagen og forlangte 500,- mere for at afslutte.
Det er ikke let at rejse sig og gå, når en thai pige holder fast i guddommen, så vi aftalte,
at hun skulle ride en tur.

Jeg dykkede dog først ned til min yndlingsbeskæftigelse og gav hende en "happy ending".

Hun holdt kun til at ride i et par minutter og vi endte i en 69'er,
som hun stoppede et par sekunder for tidligt til at give en ok afslutning.

Resultatet af mit første Thai massage besøg i DK blev.....

Negativt:
Fik kun masseret ryggen i B2B, ikke forsiden.
Fik en afslutning der næsten var en "ikke afslutning".
Måtte betale 500,- mere end aftalt i telefonen.

Positivt:
Særdeles berøringsvenlig og medgørlig/villig glad pige.

Kommer jeg igen? NEJ; jeg tror jeg næste gang vil besøge Hvidovrevej 227 eller 80

Redigeret af Oralkaj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var synd, at din første B2B skulle falde sådan ud. Det er ellers en dejlig øvelse, hvis den forestås af den rette.

Med den hårde konkurrence er det forretningsmæssigt set ubegribeligt, at man tør eller vil være bekendt at levere en så dårlig service  – i form af en pris der ikke er aftalt på forhånd.

Ren afpresning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj

Ja, det var lidt surt show; men må jo bare prøve igen.

.....og jeg forstår heller ikke, hvorfor de gør det. I det lange løb

MÅ det jo vise sig på bundlinien.

Redigeret af Oralkaj

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, Oralkaj.

Jeg har selv fået de bedste B2B samt efterfølgende glæder inklusivt fællesbad af- og med Nancy på Køgevej 505.

Hun er nu efter det foreliggende at finde på Havdrupvej 4, 2700 Brønshøj.

Sehr empfehlungswürdig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har ikke prøvet B2B før; men fik sløj omgang på Hvidovrevej 233

Efter at have læst de rosenrøde anmeldelser af stedet, er jeg nødt til at give mit besyv med.

Det er et par uger siden jeg var der.

Fik i telefonen under en del fnisen at vide at en "Chandara special B2B" var incl. afslutning.

En times tid senere parkerede jeg i nærheden og ringede for at sikre mig at de havde tid.

Det havde de så, jeg troppede op og blev modtaget af Helen.

Hun virkede sød, så vi aftalte en "Chandara special B2B", og jeg betalte de 1000kr for en time.

Den B2B hun leverede var indledningsvis ok selv om hun har små hængebryster uden nogen form for tyngde.

Hun havde en utroligt lækker røv, og forstod at massere.

Jeg fik efter nogen tid besked på at vende mig; hvorefter Helen lidt gebrokkent meddelte,

at jeg kun havde betalt for massagen og forlangte 500,- mere for at afslutte.

Det er ikke let at rejse sig og gå, når en thai pige holder fast i guddommen, så vi aftalte,

at hun skulle ride en tur.

Jeg dykkede dog først ned til min yndlingsbeskæftigelse og gav hende en "happy ending".

Hun holdt kun til at ride i et par minutter og vi endte i en 69'er,

som hun stoppede et par sekunder for tidligt til at give en ok afslutning.

Resultatet af mit første Thai massage besøg i DK blev.....

Negativt:

Fik kun masseret ryggen i B2B, ikke forsiden.

Fik en afslutning der næsten var en "ikke afslutning".

Måtte betale 500,- mere end aftalt i telefonen.

Positivt:

Særdeles berøringsvenlig og medgørlig/villig glad pige.

Kommer jeg igen? NEJ; jeg tror jeg næste gang vil besøge Hvidovrevej 227 eller 80

Måske det var dig der har misforstået noget?

en B2B med afslutning betyder afslutning med HJ, ikke sex ad libertum!

Den normale pris for en time B2B er 1000 Kr. og det er endda ikke altid det er med afslutning.

Helen har tilbudt dig fuldpakke for 500 Kr. og det er da rimeligt.

Du har både slikket, fået 69'er og ridning for 500 Kr. det gøres ikke billigere andre steder.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

En B2B på http://www.ratree.me med det hele er på 1000, så det var også en mulighed.'

Det er jo nok ikke en garanteret pris der gælder alle til en hver tid,

Andre har givet næsten det samme bare for massage og HJ,

hvis man kigger på anmeldelser om Ratree.

Man kan altid være heldig og få noget uforudsigeligt på et thaisted.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

@Organdonor .... du har skrevet over 1.100 beskeder her i dette forum... enten er du et kæmpe blålys eller også er du meget erfaren udi det at besøge Thaisteder. Jeg tror det sidste, og derfor er du urimelig i din kritik over prisniveauet.... du havde nok håbet på at manglende kommunikation og misforståelser ville give dig en times B2B og fuld pakke for 1.000 kroner; men det findes bare ikke .... med mindre det kommer spontant i forhold til en stamkunde.

1.500 kroner både for B2B og fuld pakke skal man ikke klage over.

Du har valgt at at lave en dårlig anmeldelse af et sted fordi du chancede - og tabte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Organdonor .... du har skrevet over 1.100 beskeder her i dette forum... enten er du et kæmpe blålys eller også er du meget erfaren udi det at besøge Thaisteder. Jeg tror det sidste, og derfor er du urimelig i din kritik over prisniveauet.... du havde nok håbet på at manglende kommunikation og misforståelser ville give dig en times B2B og fuld pakke for 1.000 kroner; men det findes bare ikke .... med mindre det kommer spontant i forhold til en stamkunde.

1.500 kroner både for B2B og fuld pakke skal man ikke klage over.

Du har valgt at at lave en dårlig anmeldelse af et sted fordi du chancede - og tabte.

Øhh, prøv lige at læse tråden igennem igen! Jeg har ikke skrevet nogen anmeldelse,

Og argumentere netop for det du her giver udtryk for

Del dette indlæg

Link til indlæg

:mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Ja undskyld grineren, men OD er nok den sidste herinde der skulle forlange det urimelige til et latterligt pris og efterpå beklage sig. 

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Øhh, prøv lige at læse tråden igennem igen! Jeg har ikke skrevet nogen anmeldelse,

Og argumentere netop for det du her giver udtryk for

@OrganDonor ... SORRY SORRY SORRY .... forkert navn i mit indlæg ... beklager dybt... Det var selvfølgelig OralKaj jeg skulle have skrevet...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj

Måske det var dig der har misforstået noget?

en B2B med afslutning betyder afslutning med HJ, ikke sex ad libertum!

Den normale pris for en time B2B er 1000 Kr. og det er endda ikke altid det er med afslutning.

Helen har tilbudt dig fuldpakke for 500 Kr. og det er da rimeligt.

Du har både slikket, fået 69'er og ridning for 500 Kr. det gøres ikke billigere andre steder.

-OD

OrganDonor,  LÆS og FORSTÅ hvad jeg skrev før du kommenterer.

Jeg skrev intet om at jeg forventede fuld pakke........AFTALEN lød på B2B med afslutning.

Jeg fik en b2b på ryggen, hvorefter jeg blev afkrævet flere gryn..............

Det blev end ikke overvejet at jeg skulle have b2b på forsiden også.......

At jeg fik både sex (selv om hun var en meget træt rytter) og slik EFTER at have hostet mere op end aftalt har INTET med problemet at gøre.

Før jeg hostede mere op havde jeg reelt kun fået b2b på ryggen for 1000,-

Håber det står lidt tydeligere for dig nu, hvad problemet var.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj

@OrganDonor ... SORRY SORRY SORRY .... forkert navn i mit indlæg ... beklager dybt... Det var selvfølgelig OralKaj jeg skulle have skrevet...

D54 i lighed med OD: LÆS og FORSTÅ hvad jeg skrev før du kommenterer.

Jeg skrev intet om at jeg forventede fuld pakke........AFTALEN lød på B2B med afslutning.

Jeg fik en b2b på ryggen, hvorefter jeg blev afkrævet flere gryn..............

Det blev end ikke overvejet at jeg skulle have b2b på forsiden også.......

At jeg fik både sex (selv om hun var en meget træt rytter) og slik EFTER at have hostet mere op end aftalt har INTET med problemet at gøre.

Før jeg hostede mere op havde jeg reelt kun fået b2b på ryggen for 1000,-

Håber det står lidt tydeligere, også for dig nu, hvad problemet var.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj

Ja, Oralkaj.

Jeg har selv fået de bedste B2B samt efterfølgende glæder inklusivt fællesbad af- og med Nancy på Køgevej 505.

Hun er nu efter det foreliggende at finde på Havdrupvej 4, 2700 Brønshøj.

Sehr empfehlungswürdig.

Vil overveje at vende næsen den vej næste gang. Tak for rådet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har sikkert fået massagen af Emmy ... fantastisk god til en solid thai massage......

Det ekstra ... det har nok været Mona. En lille ting, som jeg dog ikke selv har været i nærheden af.

Der har været en del udskiftning gennem det seneste år - ligesom i alle de andre thaisteder. Nogle startede op i Greve (lukket igen) og Catty og Pim er begge rejst indenfor de seneste måneder. Kun Ann, som leder stedet, er tilbage af de "gamle" (savner Catty og Pim) ...

Ja, Emmy gav massagen, en buttet ældre thai, der ikke er sexet.

Mona lyder til at være korrekt i forbindelse med denne omgang.

Jeg har tidligere bollet med Ann, det var en formidable omgang hvor jeg fik facesittet mens Mona gav massage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mona lyder til at være korrekt i forbindelse med denne omgang.

Er der flere Mona'er der? For den Mona jeg har fået massage på stedet var helt sikkert over 30, sikkert også over 35.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest D54

Pim er tilbage på Hvidovrevej 233 (Chandara) efter et lille halvt år i Thailand..... :-) det bliver man bare i godt humør af !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...