Hop til indhold

Recommended Posts

Priserne hos Sweet Suzy vidner ikke om den største kulinariske oplevelse, men hendes billeder har fanget mig.

Er der nogen der har besøgt Suzy og kan berette om det er pigen på billederne? for hvis det er hende, så kan jeg godt leve med et middelmådigt knald :D

Sweet Suzy

-Marty

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi I går...

Det sgu ikke de bedste piger, men det vidner priserne også på...

Men at få lettet trykket er det fint nok....og Suzy er klart den pæneste på stedet...fin stram mis...Men kedeligt blow...

God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
scrummy79 skrev, for 4 timer siden:

Var forbi I går...

Men at få lettet trykket er det fint nok....og Suzy er klart den pæneste på stedet...fin stram mis...Men kedeligt blow...

God dag

Kan du sige noget om, om det ligger diskret og om der er mulighed for parkering i nærheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Martymcfly skrev, for 49 minutter siden:

Kan du sige noget om, om det ligger diskret og om der er mulighed for parkering i nærheden?

Rimelig diskret, fandt en plads at holde på ved en sidevej tæt ved stedet

Del dette indlæg

Link til indlæg
scrummy79 skrev, for 14 timer siden:

Var forbi I går...

God dag

er det hende på billederne? ser ellers fint sprød ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
niasset2000 skrev, 1 time siden:

er det hende på billederne? ser ellers fint sprød ud?

Ja hende på billederne men de er dog pyntet lidt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været der to gange og blevet brændt af begge gange, trods tydelige aftaler og respektfuld korrespondance. Den ene gang med varsel til efterfølgende dag og anden gang med en 1 times horisont. Jeg blev tilbudt en anden pige, men huskede at tænke med det rigtige hoved og gik igen.

Begge gange fik jeg efterfølgende et "Sorry" på sms, men jeg har indtrykket af, at det kun dækker over et forsøg på at lokke mig tilbage. Det sker dog næppe... :angry:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...