Hop til indhold
Sonny123

Viby Mia20 years old -3 ud af 10

Recommended Posts

Man møder Mia fra billederne, hun er super lækker. Og er der ikke andet godt at sige. Man måtte ikke røre ved hende, hun beholdt toppen på, da den blev skubbet op var det ene bryst helt blå.

Det var de værste 30 min ever. Tænkte ikke hun skulle slippe selv om jeg ikke kunne blive stiv. 

-3 ud af 10

https://annoncelight.dk/showad/431070

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg trak tiden ved at røre ved hende. Hun så bare den anden vej. Det var bate så ringe at jeg efter et minut hade lyst til at gå. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når man læser din anmeldelse, så kan man godt få indtrykket af, at der er noget galt. Pigen vil helst ikke og hendes bryst er helt blåt. Normalt bliver en kvindes bryster ikke "Bare" blå. 

Havde du mistanke om, at der var noget galt?? 

Jeg fik en dårlig smag i munden, da jeg læste din anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så er Mia tilbage. Er der andre som har besøgt hende og haft en anderledes oplevelse eller kan det virkelig passe, at hun er så slemt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 42 minutter siden:

Tænker alvorligt I bør overveje om hun er her frivilligt……?

Undskyld mig, så du siger at alle de GP’er du har besøgt er her frivilligt. Hvordan kan du som kunde være sikker? 

Redigeret af Mike56

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan aldrig være sikker, men dem der som udgangspunkt styrer deres egen kalender, og ikke er 18-20 år uden at tale sproget.., det både fra Rumænien og Sydamerika….

Sikker bliver jeg aldrig…,, men får en dårlig smag i munden når det skriger til himlen og mænd brokker sig over dårlig sex/service…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhusbanditten skrev, for 16 timer siden:

Kan aldrig være sikker, men dem der som udgangspunkt styrer deres egen kalender, og ikke er 18-20 år uden at tale sproget.., det både fra Rumænien og Sydamerika….

Sikker bliver jeg aldrig…,, men får en dårlig smag i munden når det skriger til himlen og mænd brokker sig over dårlig sex/service…

Det er selvfølgelig en fair observation og er netop derfor vi har dette forum, for at dele erfaringer, så vi undgår disse typer. 

Jeg har både haft gode og dårlige oplevelser med unge og ældre piger, men sagen er at man aldrig kan være sikker, ligemeget om der er tale om en 20-årig eller 30-årig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej aldrig sikker, men vi behøver ej heller være naive…., helt unge piger der tilbyder sex uden, billige priser og intetanende om hvad der er bestilt, tomme blikke, dårlig service, de samme annoncer der bare skifter piger osv. ……, nogle gange er 1 plus 1 faktisk 2, og det undrer mig der ikke gøres mere for at hjælpe disse piger…, hvordan skal jeg ikke kloge mig på….,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...