Hop til indhold

Recommended Posts

Først en disclaimer: Hvis du er til unge thai spændstige tøser så spring den anmeldelser over, den vil ikke hjælpe dig. 

Personligt er jeg til de mere modne thai massage tøser, med kurvede former, og gerne med lidt god personlighed, så der er en mulighed for en god kemi og relation sidenhen - har tidligere haft stor fornøjelse af besøg hos det mere modne thai segment i Hvidovre. 

Så for en uges tid siden og efter for lidt søgen på Eroguide samt diverse annonce sites fald valget af besøg på PAM i vanløse .

Aftalte pr SMS  en time med fuld pakke og til min overraskelse på særdeles godt dansk

Stedet er alt andet en diskret, klinikken ligger ud til en meget befærdet vej, men Pam tilbød, at jeg kunne benytte bagindgangen hvis jeg ønskede dette - fin gestus. 

Billederne i hendes annonce er vist af lidt ældre dato (men er 100% ægte) så den oblgatoriske Trump told skal tillægges hvis man ønsker et visuelt og aldersmæssigt mere retvisende billede både. 

Anyway, Pam har (efter min subjektive opfattelse) en god personlighed - så jeg bliver pænt og høfligt modtaget ved ankomsten.

Pam starter ud med massage delen (jeg var temmelige ødelagt af for meget kontor arbejde i samme stilling, så massage delen var et must for mig), et mix af en hård og tilpas blød massage, lige til mine behov.  Efter en 25-30 minutter begynder Pam så at pirre med "tilfældige" berøringer de rigtige steder  ... og derfra gik vi så over til den mere "sensuelle" del af arbejdet.

Vi startede ud med lidt petting og kysseri hvorefter jeg fik hende om på ryggen og herefter var vi "jorden rundt". Hun reagerer virkeligt positivt (læs: bliver våd og i super humør ;-)) hvis man lægger lidt energi og tid i at varme hende op.

Efter afsluttet massage og sex, fik jeg et brusebad og vi snakkede om løst og fast, før jeg atter forlod klinkikken efter ca. en lille times tid. 

Og spørgmålet er jo som altid: Kommer jeg igen ? - ja, det kunne jeg fint finde på. 

Jeg følte mig fint behandlet, god kemi og et fint pris/kvalitets forhold.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...