Hop til indhold

Recommended Posts

cocacolazero skrev, for 31 minutter siden:

Er der en der prøvet hende 

Hej ;)

Ja, jeg har kneppet hende en to - tre gange. Det er måske et par år siden. Dengang havde hun stedet i Hjallerup.

Og ja, hun er grønlænder. Hun ser dejlig ud og jeg kneppede hende uden gummi og sprøjtede oppe i hende for en beskeden merpris. 

Hun ville ikke slikkes, men suttede gerne.

Men måske er reglerne ændre nu. 

/Silver

Del dette indlæg

Link til indlæg
Silverback skrev, for 2 timer siden:

Hej ;)

Ja, jeg har kneppet hende en to - tre gange. Det er måske et par år siden. Dengang havde hun stedet i Hjallerup.

Og ja, hun er grønlænder. Hun ser dejlig ud og jeg kneppede hende uden gummi og sprøjtede oppe i hende for en beskeden merpris. 

Hun ville ikke slikkes, men suttede gerne.

Men måske er reglerne ændre nu. 

/Silver

Super så må jeg hellere prøve hende en dag.  ‘Kan du evt huske hvad du gav for at komme i hende ?

er hun fræk i sengen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan sgu ikke rigtig huske hvad jeg gav, men måske 1300,- for 30 min. Men det kan jo godt være prisen er en anden nu. 

Hun var måske ikke megafræk, men virkede naturlig og som om hun kunne lide at blive kneppet. Hun blev våd og det var godt at tage hende. 

/Silver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har forsøgt at få en aftale i hus med hende ved flere forskellige lejligheder. Hun virker ærlig talt lidt ustabil, og kan finde på at udsætte flere gange op til aftalen, for tid sidst at springe fra. 

jeg anbefaler ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...