cocacolazero 104 Skrevet 21. Juni Er der en der prøvet hende tror måske det er en grønlænder. ‘hun er lidt svær at få kontakt med og så må man godt uden gummi men lidt andre krav fra hende så ville hører m der er en kan sige noget om hende https://annoncelight.dk/showad/431102 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 70 Skrevet 21. Juni cocacolazero skrev, for 31 minutter siden: Er der en der prøvet hende Hej Ja, jeg har kneppet hende en to - tre gange. Det er måske et par år siden. Dengang havde hun stedet i Hjallerup. Og ja, hun er grønlænder. Hun ser dejlig ud og jeg kneppede hende uden gummi og sprøjtede oppe i hende for en beskeden merpris. Hun ville ikke slikkes, men suttede gerne. Men måske er reglerne ændre nu. /Silver 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 104 Skrevet 21. Juni Silverback skrev, for 2 timer siden: Hej Ja, jeg har kneppet hende en to - tre gange. Det er måske et par år siden. Dengang havde hun stedet i Hjallerup. Og ja, hun er grønlænder. Hun ser dejlig ud og jeg kneppede hende uden gummi og sprøjtede oppe i hende for en beskeden merpris. Hun ville ikke slikkes, men suttede gerne. Men måske er reglerne ændre nu. /Silver Super så må jeg hellere prøve hende en dag. ‘Kan du evt huske hvad du gav for at komme i hende ? er hun fræk i sengen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 70 Skrevet 21. Juni Kan sgu ikke rigtig huske hvad jeg gav, men måske 1300,- for 30 min. Men det kan jo godt være prisen er en anden nu. Hun var måske ikke megafræk, men virkede naturlig og som om hun kunne lide at blive kneppet. Hun blev våd og det var godt at tage hende. /Silver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ungkniv 7 Skrevet 22. Juni Jeg har forsøgt at få en aftale i hus med hende ved flere forskellige lejligheder. Hun virker ærlig talt lidt ustabil, og kan finde på at udsætte flere gange op til aftalen, for tid sidst at springe fra. jeg anbefaler ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg