Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/229670

Besøgte Sexy Vera i Kolding den 20/6. Jeg har efterfølgende læst et par halv dårlige anmeldelser givet for 2-4 år siden . Og da jeg overhovedet ikke kan genkende kritikken, og kun kan sige, at hun er en af mine bedste oplevelser i branchen, må jeg lige skrive et par ord

Og hold nu kæft hun kan sit kram. Jeg købte massage, BJ og sex i 30 min, og alle tre dele var til UG med kryds og slange. 

Startede med B2B som virkelig var lækker med hendes fisse og patter over hele kroppen.

BJ var hurtigt overstået for efter bare få sekunder, var hun ved at suge safterne ud af mig. 
Sluttelig knaldede vi i flere forskellige stillinger…hvor jeg flere gange måtte stoppe hende for ikke at eksplodere….jamen for helvede hvor er hun god til at kneppe.

Til sidste red hun mig, og da jeg kom blev hun bare ved og ved med at kneppe min pik, så jeg næsten ikke kunne være i mig selv. Hvis hun ikke også nød sexen, er hun en kanon skuespillerinde.

Jeg synes hun ser pisse godt ud og har en fantastisk personlighed med ben i næsen. Hun er russer og taler godt engelsk, så der kan føres en god samtale. Hun er glattbarberte og fissen smagte himmelsk men jeg fingerkneppede hendes våde fisse . Hun bliver naturlig våd så ikke alt det glidecreme.

Jeg er i hvert fald solgt og kommer retur igen og igen og igen.

Stedet i Kolding ligger diskret hvor der parkeres ved dagligvarebutik. Lejligheden var lækket og opryddet.

Redigeret af Mikkel C
Gramatik

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gav 1.000kr for 30 min - men uret blev ikke sat.

Incl bad før og efter tror jeg, at jeg var der ca 40 min. Jeg aftalte ydelsen før mødet - massage, BJ og sex.

Så aftal på skrift før, hvad du ønsker, og det er det, du får.

Personligt synes jeg, at servicen/ydelsen var meget bedre end andre 30 min besøg, som jeg har haft hos andre til de normale 800kr… de sidste 200kr her var MEGET værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...