Hop til indhold

Recommended Posts

hej er der nogen der har besøgt hende for nyligt og kan berette om det kun er massage.? Eller om hun tilbyder andet.? Har søgt på forumet men ikke fundet nogle nye anmelder af hende. 

https://annoncelight.dk/showad/287831

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stexxx skrev, for 3 minutter siden:

hej er der nogen der har besøgt hende for nyligt og kan berette om det kun er massage.? Eller om hun tilbyder andet.? Har søgt på forumet men ikke fundet nogle nye anmelder af hende. 

https://annoncelight.dk/showad/287831

Jeg tror ikke der er noget ekstra at hente. 
Måske en håndtrold. 

Jeg har besøgt hende nogle gange og massagen er TOPKLASSE. Jeg har aldrig spurgt efter mere. 
Har den vildeste lyst til mere for hun er PIVLÆKKER og smuk. Virkelig lækker krop. Og så er hun rigtig sød. 

Ved ikke om der er kommet mere på “programmet” siden jeg besøgte Balida. 
Tror det ikke, men spændende at høre om andre har oplevelser i den retning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men har du spurgt direkte @YNWA? Det forekommer mig lidt oplagt at der er muligheder når hun annoncerer på en sexside og yderligere har billeder kun i trusser og top og et billede hvor hun bevidst skubber brysterne op. Så må hun være klar til at svare på forhånd i en henvendelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, for 50 minutter siden:

Men har du spurgt direkte @YNWA? Det forekommer mig lidt oplagt at der er muligheder når hun annoncerer på en sexside og yderligere har billeder kun i trusser og top og et billede hvor hun bevidst skubber brysterne op. Så må hun være klar til at svare på forhånd i en henvendelse

Det har jeg ikke. Måske fordi jeg havde det godt i ikke at skulle have mere end massagen, og fordi netop massagen var så dejlig og intens. 
Måske også lidt bange for at ødelægge den gode stemning der var. 

Men hold op jeg vil gerne mere med den dejlige kvinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er en del år siden jeg har besøgt hende. Dengang tilbød hun alt. Men har hørt at hun kun tilbyder proff massage nu, hvilket jeg ikke har prøvet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
John41 skrev, 1 time siden:

Det er en del år siden jeg har besøgt hende. Dengang tilbød hun alt. Men har hørt at hun kun tilbyder proff massage nu, hvilket jeg ikke har prøvet. 

Det samme er min oplevelse. Super fræk en gang, men tilbyder ikke mere end et trist HJ nu. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...