Stexxx 0 Skrevet 20. Juni hej er der nogen der har besøgt hende for nyligt og kan berette om det kun er massage.? Eller om hun tilbyder andet.? Har søgt på forumet men ikke fundet nogle nye anmelder af hende. https://annoncelight.dk/showad/287831 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 105 Skrevet 20. Juni Stexxx skrev, for 3 minutter siden: hej er der nogen der har besøgt hende for nyligt og kan berette om det kun er massage.? Eller om hun tilbyder andet.? Har søgt på forumet men ikke fundet nogle nye anmelder af hende. https://annoncelight.dk/showad/287831 Jeg tror ikke der er noget ekstra at hente. Måske en håndtrold. Jeg har besøgt hende nogle gange og massagen er TOPKLASSE. Jeg har aldrig spurgt efter mere. Har den vildeste lyst til mere for hun er PIVLÆKKER og smuk. Virkelig lækker krop. Og så er hun rigtig sød. Ved ikke om der er kommet mere på “programmet” siden jeg besøgte Balida. Tror det ikke, men spændende at høre om andre har oplevelser i den retning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 937 Skrevet 20. Juni Men har du spurgt direkte @YNWA? Det forekommer mig lidt oplagt at der er muligheder når hun annoncerer på en sexside og yderligere har billeder kun i trusser og top og et billede hvor hun bevidst skubber brysterne op. Så må hun være klar til at svare på forhånd i en henvendelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
YNWA 105 Skrevet 20. Juni Hedonis skrev, for 50 minutter siden: Men har du spurgt direkte @YNWA? Det forekommer mig lidt oplagt at der er muligheder når hun annoncerer på en sexside og yderligere har billeder kun i trusser og top og et billede hvor hun bevidst skubber brysterne op. Så må hun være klar til at svare på forhånd i en henvendelse Det har jeg ikke. Måske fordi jeg havde det godt i ikke at skulle have mere end massagen, og fordi netop massagen var så dejlig og intens. Måske også lidt bange for at ødelægge den gode stemning der var. Men hold op jeg vil gerne mere med den dejlige kvinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 976 Skrevet 20. Juni Det er en del år siden jeg har besøgt hende. Dengang tilbød hun alt. Men har hørt at hun kun tilbyder proff massage nu, hvilket jeg ikke har prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 101 Skrevet 20. Juni John41 skrev, 1 time siden: Det er en del år siden jeg har besøgt hende. Dengang tilbød hun alt. Men har hørt at hun kun tilbyder proff massage nu, hvilket jeg ikke har prøvet. Det samme er min oplevelse. Super fræk en gang, men tilbyder ikke mere end et trist HJ nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DennisMC 7 Skrevet 25. Juni Nogen der kan fortælle noget om stedet?? klinik eller privat? Diskret eller ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lonesome 1 Skrevet søndag klokken 12:00 DennisMC skrev, den 25.6.2025 at 14:35: Nogen der kan fortælle noget om stedet?? klinik eller privat? Diskret eller ? Privat lejlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg