Hop til indhold
Nilfisk

Frække lege:-)

Recommended Posts

Gæst

Er der nogen der har prøvet frække sexlege / vaccum (støvsuger) ????  og er der nogen steder hvor man kan prøve det ????

Du kan låne min støvsuger for 500 kr. pr. påbegyndt time.

Den skal dog rengøres inden den afleveres ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ahh for 500kr i timen kan du vel selv skifte posen og skylle rør og slange :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg tror faktisk manden stiller et seriøst spørgsmål.

Nej jeg har aldrig leget med en støvsuger, ja altså da jeg var meget lille. Dengang vidste jeg dog ikke at tissemanden kunne bruges til andet end at tisse.

Jeg har heller aldrig set det omtalt før. Men mon ikke der melder sig et seriøst bud på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

det kan godt lade sig gøre... men det kan være sindssygt risikabelt... bedste bud er  - lad være

men søg på vacuum cleaner sex - der er en del tutorials på nettet om hvordan man gør hvis du mener det seriøst 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et klassisk Nilfisk rør er dog alt for smalt...fandt jeg da ud af i en alder af 15-16 år. *G*

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

det kan godt lade sig gøre... men det kan være sindssygt risikabelt... bedste bud er  - lad være

men søg på vacuum cleaner sex - der er en del tutorials på nettet om hvordan man gør hvis du mener det seriøst 

The Internet, the cause of AND solution to all of my problems :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lotus

Jeg tror faktisk manden stiller et seriøst spørgsmål.

Nej jeg har aldrig leget med en støvsuger, ja altså da jeg var meget lille. Dengang vidste jeg dog ikke at tissemanden kunne bruges til andet end at tisse.

Jeg har heller aldrig set det omtalt før. Men mon ikke der melder sig et seriøst bud på et tidspunkt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lotus

Det tror jeg faktisk også.

Herfra er det lidt lir med veninder, både før og nu.

Jeg har bollet min særlige ven med en dildo,

det tændte mig.

Min mand jammede over finger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hmmm, efter at have fulgt Jasmin's råd og googlet, er jeg kommet frem til to væsentlige tolkninger af støvsuger-sex:

1. Manden har sex med en støvsuger ved at "køre den ind med penis" og tænde for suget....

2. Mand har sex med kvinde i doggy-style, hvor kvinden lader sit hoved/øverste del af bryst hvile på underlaget og med bagdelen strittende op i vejret....

Version 1 siger mig intet...

Version 2 siger mig rigtigt meget og kan anbefales.... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Version III

Kvinden støvsuger iført pikant undertøj. Manden følger lidt med fra sidelinjen imedens han ligger på sofaen og ser fodbold. I reklame pausen sætter han angrebet ind og rå-kne.... dejligheden i de 3-4 min. Herefter skvatter han om på sofaen. Kvinden henter en fadbamse til  ham og støvsuger resten af huset.

Legen kan vis  manden er viril, gentages i de efterfølgende pauser.

Redigeret af Bluejacket

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan også være at Nilfisk efterspørger erfaringer med en vacuumseng - det siges at være en fantastisk oplevelse indenfor dominans  :-P

Jeg har ikke prøvet den endnu, men er blevet spurgt om det. Indtil videre er de bare blevet til at et par piger har været wrappet ind fra top til tå i plastfilm og de siger at det minder en del om vacuumsengen

http://xhamster.com/movies/706575/vacuum_bed_fucking.html

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser sku frækt ud, det med støvsugeren, tror det skal prøves med en støvsuger som kan reguleres i sugestyrken, så ville det være dejligt hvis der var en quinde der gjorde det på en

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser sku frækt ud, det med støvsugeren, tror det skal prøves med en støvsuger som kan reguleres i sugestyrken, så ville det være dejligt hvis der var en quinde der gjorde det på en

der er et eller andet med det der og dit navn ikk'  :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg faldt engang over en lille film: mand hængt op i dagligstue. Arme og ben spændt godt ud og en malkemaskin der stod og arbejde højlydt på hans pik mens konen sad i læne stolen og strikkede......da han gav en særlig lyd fra sig , springer hun op og slukker for maskinen....og filmener slut...........en meget facinerende lille film hvad enten man nu tænder på den slags eller ej ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Al Capone

Måske Lotus vil uddybe hendes oplevelser med dildo og den særlige ven

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lotus

Selvfølgelig Al, min særlige ven nyder anal, jeg synes det er frækt og det tænder mig at bryde grænser. Jeg havde indkøbt en lækker dildo til formålet, og vi havde leget lidt med den inden, en dag kom han med et bælte som kunne holde den fast. Jeg kneppe ham, vi nød det begge, dejligt at have kontrol.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...