Big lover 13 Skrevet 20. Juni https://annoncelight.dk/showad/396104 besøgte sweetgirl246 forleden i Horsens hun lignede hende på billederne dog med 20-30 kg mere, så hvis man godt lide kurver er hun et besøg hver, hun er lige min smag hun sutte lidt uden, foresatte med kondom og det var godt, hun vendte røven til mig og sagde kom, hvorefter jeg tog hende bag fra, super dejligt syn til en stor rund vuggende bagdel hvor jeg bare kørte den stille og roligt ud og ind af lysthuset, det var skønt og dejligt og stønnede højt i takt med mig vil absolut besøge hende igen, diskret sted, indgang via et port i ældre hus i Horsens 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehlers3 18 Skrevet 20. Juni @Big loverSå hun er +20 kg større end på disse billeder? Hvordan er renligheden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big lover 13 Skrevet 20. Juni Ehlers3 skrev, for 7 timer siden: @Big loverSå hun er +20 kg større end på disse billeder? Hvordan er renligheden? den er fin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big lover 13 Skrevet 20. Juni Ja billederne + 20 kg dejlige kurver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg