Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg mødte Bonni i går..  Og hold nu op…

Jeg var ærligt talt lidt skeptisk. Ikke kun over, hvordan hun ville være i virkeligheden, men også om hun overhovedet talte dansk. Men det gjorde hun, og faktisk helt dansk. Hun var nem at snakke med, sjov og helt nede på jorden.

Jeg tænkte, det var tid til at prøve noget andet end jeg plejer med GP’er, så jeg valgte 30 minutter med CIM hjemme hos mig selv. 

Og jeg fortryder ikke et sekund.

Bonni er langt pænere end hendes billeder viser.  Hun har et naturligt, smukt ansigt og en uimodståelig udstråling. Hvis man er til mulatpiger, er hun spot on.

Hun startede med et blowjob, der var så godt, at jeg nærmest måtte holde igen fra første sekund. Masser af savl, masser af lyst. Hun ved virkelig, hvordan man tænder en mand. Da jeg var tæt på, røg kondomet på, og så tog vi den i flere forskellige stillinger. Og lad mig sige det sådan: Hun er utrolig stram og en vildt intens følelse.

Til sidst røg kondomet af, og jeg kom i munden på hende, mens hun blev ved med at sutte mig helt tom. Det var sindssygt frækt.

Hun er ikke “professionel” i den klassiske forstand. Men mere som en fræk amatør, der bare er virkelig god til det, hun laver. Og det gør det hele endnu mere ægte.

Hun nævnte, at hun stopper senest i august, måske endda før. Så jeg skal helt sikkert nå at opleve hende igen, mens det stadig er muligt.

En klar 10/10 - Fræk, stram, sød og svær at glemme.

https://annoncelight.dk/showad/429570

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan kun give min “broder” ret :) Bonni er super sød og fræk. Tænder rigtig meget på mulatter og hun er lige mig. Elsker hendes små bryster som jeg suttede en del på, det kunne hun rigtig godt lide :P Jeg tog samme tur med 30 min hjemme hos mig og kom i hendes mund. Dog fik jeg noget længere blow, da jeg ikke er de bedste venner med gummi, men fik da kneppet hende lidt alligevel og hun dejlig stram, selv med gummi :) 20/10 i blow favør og afslutningen tog hun som en champ. Vi klikkede godt sammen, så jeg kan også kun anbefale hende :wub: Slanke mulatter det kan altså noget :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...