Hop til indhold
XHenrikX

Ikke nogen dårlig oplevelse, faktisk nærmere ingen oplevelse i Aalborg..

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/424309

Et sted jeg har besøgt ved flere lejligheder, og som flere gange har reklameret med at være flere piger på stedet.

Har ved flere lejligheder været forbi med ønske om 2 piger, men har desværre aldrig været muligt når jeg ankom.

Dette dog ikke betydende at det ikke har været en god oplevelse alligevel de gange jeg har besøgt, med både udmærkede massager m.m. samt virkelig nydelige piger.

Nu var jeg tilfældigvis et smut i Aalborg, og tænkte at jeg ville sørge for at den var i vinkel denne gang. 

Så var ude i god tid med at forhøre mig om hvorvidt et møde med 2 piger ville være muligt på den ønskede dato, samt tidspunkt. Noget der bestemt blev givet udtryk for ikke var et problem.

De bange anelser startede allerede fra morgenstunden da jeg skrev for at bekræfte at jeg var på vej, og seriøs, siden da ikke hørt noget som helst, på trods af at deres annonce er opdateret i dag. Heller ingen åbnede da jeg stod ved døren og ringede på.

Hvad der lige ligger til grund for det hele ved jeg ikke lige, føler altid jeg opfører mig ganske eksemplarisk og med god opførsel. Så føler ikke der burde være noget på den front.

Tænkte dog bare jeg ville dele oplevelsen herinde, øv øv.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har oplevet det samme, og på samme sted hele to gange. Første gang præcist som du og anden gang (for et par dage siden) blev jeg lukket ind men kun een pige tilgængelig. Jeg gik igen med uforrettet sag idet det ikke var aftalen.

Jeg tror problemet er at de dobbeltbooker så de kan være sikre på at der er kunder i butikken men det er bare et gæt.

Ligemeget hvad så er det ikke i orden!

Jeg var heldig at få en dejlig aftale med Meena i nærheden så turen ikke var spildt.

https://annoncelight.dk/showad/413699

Del dette indlæg

Link til indlæg
Grabbing skrev, for 1 time siden:

Jeg har oplevet det samme, og på samme sted hele to gange. Første gang præcist som du og anden gang (for et par dage siden) blev jeg lukket ind men kun een pige tilgængelig. Jeg gik igen med uforrettet sag idet det ikke var aftalen.

Jeg tror problemet er at de dobbeltbooker så de kan være sikre på at der er kunder i butikken men det er bare et gæt.

Ligemeget hvad så er det ikke i orden!

Jeg var heldig at få en dejlig aftale med Meena i nærheden så turen ikke var spildt.

https://annoncelight.dk/showad/413699

Jeg er også blevet brændt af, dog aflyste de med kort varsel, hvilket jo er bedre end en lukket dør. 

Meena går man bestemt ikke forkert af, der er fuld valuta. 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg
North skrev, for 16 timer siden:

Jeg er også blevet brændt af, dog aflyste de med kort varsel, hvilket jo er bedre end en lukket dør. 

Meena går man bestemt ikke forkert af, der er fuld valuta. 

/North 

Aflysning er selvfølgelig i orden, selvom det er træls. Der kan jo opstå en grund.

Men at lade kunder stå og vente foran en lukket butik på en stærkt trafikeret vej er virkelig dårlig stil.

Det er meget en skam for det har været et skønt sted med mange dejlige kvinder gennem de sidste par år. De ødelægger deres egen forretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det forstår jeg ikke - jeg har været der flere gange da jeg altid bliver behandlet rigtigt pænt. Indenfor den sidste måned har jeg bestilt 4 hånds massage, og aftalt tidspunkt og der er 2 smukke piger hver gang. De er søde, smilende, pjattende (det var sidste gang jeg var der) og fik en skøn massage af Yoshi & Sofia og afsluttet med et lækkert blow hvor de ikke er bange for at tage den i munde. Der måtte røres alle steder og imens jeg fik blow havde jeg en finger oppe i den anden. Så kan kun anbefale stedet - altid søde og venlige og man får den tid man betaler for.

For ca. 3 måneder siden var der en kvide som jeg også fik 4 hånds massage hos - de var mega søde begge og virkelig frække. Jeg faldt i snak med den ene da seancen var over, men vi rørte stadig ved hinanden og begyndte at kysse hvilket hunnyder meget. Så efter denne oplevelse bestilte jeg endnu en tid hos hende, men med fuld pakke. Det er det bedste kæreste sex jeg nogen sinde har betalt for. De var lige så skønt som var hun virkelig min kæreste, kyssede meget og dybe kys med tungen, masser af slik begge veje og hvor er det lækkert at mærke og se hende komme.................. Så den klinik har de bedste anbefalinger fra mig uanset hvilken pige/piger der er der. Og lige til sidst - jeg er ikke den yngste mand mere, men derimod en moden fyr på 60.

Så være gode ved dem:-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
michael1608 skrev, for 16 timer siden:

Det forstår jeg ikke 

Så være gode ved dem:-) 

Det kan godt være du ikke forstår det. Jeg har haft masser af gode oplevelser som din, både med en og flere piger og har altid været tilfreds. Well, undtaget den ene gang de sneg en ladyboy ind i stedet for en af pigerne. Det opdagede jeg heldigvis i tide.

Det vi prøver at fortælle er at den super fine service er forringet, sansynligvis fordi de dobbelt booker og håber den går. Det gør den ikke. Jeg har ikke lyst til at stå midt på en meget befærdet vej hvor de så hverken åbner eller svarer fordi de blev for griske og dummede sig.

Lige så lidt har jeg lyst til at de ikke overholder aftalen når jeg har booket to piger men der så kun er een tilgængelig. Igen fordi de dobbelbooker.

Hvad mener du med at “være gode ved dem”?? Det er vi skam også. Jeg ser tit den formaning og jeg må tilstå jeg synes den er lige dele tåbelig og nedladende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Thai klinik i Ålborg - det måtte lige undersøges.

Kan slet ikke genkende det billede af https://annoncelight.dk/showad/424309 

Nu har jeg besøgt stedet flere gange og altid har der været 2-3 piger på stedet. Og når jeg har ønsket 4 hånds massage har jeg selvfølgelig aftalt det på forhånd så de ved det og ikke tager andre ind i det tidsrum. Efter min mening og oplevelse på stedet er det den bedste klinik i byen med den bedste service, søde, rare og smilende piger der gør alt for at man skal føle sig godt tilpas i deres selskab.

Nu i dag har jeg besøgt Pinky for at få FP og en dejlig blid massage. Jeg hilste også på Yoshi som var den ene af pigerne i sidste uge til en 4 hånds massage. Men tilbage til Pinky som er en ung smuk kvinde på 29 år med det sødeste smil og ansigt, og super lækker krop. Jeg bestilte 1 time og fik skøn massage, virkelig dejlig kæreste sex og tiden passede - ingen snyd.'

Så igen - kan kun give stedet 5 stjerner ud af 5.

Ved ikke hvor lang tid siden du har været der - men man går ikke ind i klinikken, men ind af porten ved frisøren og så til venstre helt ned i bunden til en hvid dør - og enten ringer man, sender en sms om at man er der - ellers bank på - og der kommer en sød pige og åbner.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dine fine oplevelser ændrer jo ikke på at andre har været ude for noget andet. Jeg har nok været 20 + gange de sidste par år og sidst for ikke særligt længe siden. 
Lad, i øvrigt, venligst være med at tale ned til mig. Jeg ved godt hvordan bestiller både en og to piger. Det er jo ikke raketvidenskab. Og før du begynder med at det må være nogle andre piger: nej, jeg har kneppet både Yoshi og Sophia, både hver for sig og sammen.

Du kan, i øvrigt, både komme ind fra gaden og fra baggården. Det beder de dig selv om når de skriver sidste besked.

Faktum er at de tit er ude for at folk bestiller og så bare bliver væk uden at give besked. Derfor overbooker de og så går det sommetider galt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bjørnen777 skrev, for 56 minutter siden:

har også overvejet Pinky men hvad med stedet er det diskret ??? eller er det en klinik som man kan gå ind fra gaden ??? har ikke været der før 

Det er en klinik og du kan komme ind fra baggården så du ikke behøver stå ved døren på den travle vej.

Spørg dem hvor bagindgangen er og du får besked.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...