Guest 1K1969 Skrevet 18. Juni Når jeg nu læser bred i forummet, og ser jer skønne mennesker lede efter GP, GB og en masse andet G* Tænker jeg vornår havde i jeres seksuelle debut ? og var det godt/dårligt eller bare direkte i himlen ? For mit eget vedkommende var jeg 27 da det ramte mig som en sten i nakken! Var sammen med en kvinde på dengang 30 og det var letter kejtet(for mit vedkommende) og halv kold fornøjelse i et ridehus, men det var en på opleveren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 340 Skrevet 18. Juni Jeg var 20 år, og havde ikke den helt store oplevelse først gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nyde 322 Skrevet 18. Juni Da jeg fyldte 18 var det ret udelukket for mig at komme tæt nok på en pige til at det kunne blive til sex. Jeg gjorde rent et sted hvor Ekstrabladet lå fremme i kantinen, og jeg blev opmærksom annoncerne bag i bladet. Efter megen tøven ringede jeg til Paradis i Aalborg, hvor telefonsvareren guidede til hvor man skulle gå op i en opgang. Den unge lyshårede pige var sød og forstående, men det hele gik alt for hurtigt, og jeg syndtes egentlig ikke at det var en særlig god oplevelse. Senere kom jeg der igen, og opdagede at der var mange forskellige piger i det Paradis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2633 Skrevet 18. Juni Jeg var 21 og havde drukket en halv flaske snaps. Den var ikke gået i dag, et glas vin er nok til at ødelægge intentionerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1410 Skrevet 18. Juni (edited) De første tre gange var med GP'er omkring 18 års alderen og var ikke så interessante, fordi jeg intet kunne og var for genert til at spørge om noget, så dem regner jeg ikke rigtig med. Som 21 årig mødte jeg min kone og første gang vi var sammen var det rigtig fint. Jeg havde jo stadig ikke nogen erfaring, men det at vi havde datet og nærmest konstant kysset lange dybe kys i en uges tid, gjorde at jeg var mere modig. Redigeret 18. Juni af Refresh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
naturistdk 28 Skrevet 19. Juni Jeg var 15 år, og havde mødt en sød pige på 18. Vi var kærester i et halv års tid, og hun lærte mig en del, da hun var mere erfaren. Smiler lidt over det når jeg tænker tilbage, for vi var begge med fuld behåring, som jeg absolut ikke er til i dag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 129 Skrevet 19. Juni Jeg var 15 og min daværende var 14, men var ikke jomfru 2 ryk og et spjæt i himmelsengen Hun lærte mig lidt tricks i løbet af det halve år vi var sammen Nu er det også over 40 år siden, men kan da stadig godt fremkalde et smil 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Power 667 Skrevet 19. Juni Jeg var 17 første gang og når jeg tænker tilbage var lidt akavet for mig, ved sku ikke helt om vi nåede til penetrering…men jeg kom i kondomet. Jeg tror heller ikke at hun fik alverden ud af det, men jeg har udbygget repertoiret siden hen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 1K1969 Skrevet 19. Juni WOW kan godt se jeg var sent ude af bukserne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1939 Skrevet 19. Juni Jeg var 14 og blev i den grad forført af naboens kone i hendes bil - det var en rolig og meget kærlig omgang De efterfølgende vejfester i ligusterkvarteret var lidt belastende, da hun aldrig så på mig igen Så hver gang jeg ser en Morris Cooper eller en bred skovsti med grus så rykker det sgu i banditten 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 1K1969 Skrevet 19. Juni Elsker jeres fortællinger dyb respekt fra mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4625 Skrevet 21. Juni Jeg var ca. 21 og fuldstændigt udsultet. En aften lå jeg på flyde-ud-madrassen med den ene vens kæreste. Efter lidt generte berøringer fra min side (pænt uden på tøjet), blev vi langsomt mere intime. Efter nogle dage, gik vi langsomt flere skridt den vej og pludselig viste hun mig, hvor jeg skulle komme ind. Vi kneppede i en periode og hun viste mig hvordan hun kunne lide tungearbejde og andre fornøjelser. En lidt mærkelig situation, kæresten vidste godt, at jeg knaldede hans kæreste, men det generede ham vist ikke. Hun havde travlt med at pointere, at min pik var mindre end hans (!) (sikkert en form for retfærdiggørelse), men hun ville have den alligevel. I mange år troede jeg, at jeg havde en lille pik, men det har et par kære veninder belært mig om ikke er tilfældet. Jeg kom heldigvis videre til andre, selvom min tidlige ungdom var lidt en ørkenvandring. Lidt sjovt for mig, at tænke tilbage på, at min debut, var som bull i et etableret forhold. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2351 Skrevet 21. Juni Jeg var 18 første gang jeg var intim med en pige. 19 da jeg 'gik hele vejen' som man sagde dengang - det var med min senere kæreste / kone ... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg