Hop til indhold

Recommended Posts

Var småliderlig forleden og havde også lidt ondt i alting, så jeg prøvede at finde et sted der kunne klare begge dele. Jeg kunne ikke lige få kontakt til nogen af de steder hvor jeg ellers har haft gode oplevelser eller som jeg havde på radaren, så jeg besluttede mig for at give Iyara Wellness på Roskildevej et forsøg. De annoncerer ikke på nogen af de (for mig) gængse sider, men efter kontakt på Whatsapp fik jeg bekræftelse på at jeg kunne få en fuld pakke og blow uden.

Stedet ligger i en kælder med trappe ud til Roskildevej, som er temmeligt befærdet. Der er god mulighed for parkering i nærheden - Jeg valgte P-pladsen ved Ikea og gik et par minutter.

Jeg tror at det var mutter jeg havde kontakt med og som lukkede mig ind. Jeg fik ikke fat på hendes navn. Hun var måske alene på vagt eller måske er der bare ikke andre. Jeg blev i hvert fald ikke tilbudt andre piger.

Jeg vil gætte på at hun er et sted i 40'erne og hun havde lidt mave, men også et sødt ansigt og store naturlige bryster.

Det foregik på den hårdeste briks jeg nogensinde har ligget på. Selve massagen var OK, men ikke hård nok til at løse op for nogen af mine smerteknuder. Det var egentlig heller ikke særligt pirrende, selvom det nok var det hun sigtede efter.

Efter hun havde trykkekildet mig over hele kroppen, vendte jeg mig om og fik lidt tid med hovedet mellem hendes store bryster før blow uden, hvilket var højdepunkterne. Derefter sex (med kondom) som ikke var værd at skrive hjem om. Havde håbet at hun ville slutte af med at tage mig i munden igen uden kondom, men det skete ikke og jeg var ikke interesseret i tilkøb. Jeg endte med at bruge min hånd og komme mellem hendes bryster (hvad der heller ikke er nogen dårlig afslutning).

Prisen for en times massage, sex og blow uden var rimelig, men man bør nok nøjes med en halv time til massage, babseleg og blow. Der bliver ikke noget genbesøg herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...