Hop til indhold

Recommended Posts

Skrevet (edited)

@Refresh

Arrh OK ... 
Så er jeg med.
Ja, jeg læste dit oplæg lidt forkert.
Det du beskriver, kan sagtens lade sig gøre, og pigerne kan evt. annoncere med at de giver feedback undervejs og bagefter, hvis det ønskes.

Det handler også om det, @Mime og du skriver, at en - måske stor - del af pigerne faktisk har det rart med samværet med gæsterne.
Det er også min oplevelse, med de fleste af de piger jeg har besøgt (stort set kun danske).
Det har overrumplet mig, som jeg så tit har skrevet.
Besøgene opleves nærmest som at mødes med en elskerinde .. en god bekendt, hvor man også hygger sig seksuelt.
Møderne - og tilgangen til sex - er utrolig afslappet.

Hvis ikke pigen også nyder samværet, på een aller anden måde, men blot ser sig selv som serviceperson, giver feedback fra hende ingen mening.

Refresh skrev, den 18.6.2025 at 23:59:

den flygtige sex (ONS) kender man typisk ikke sin partner godt nok til at føle sig tryk nok til at kunne give ærlig feedback og i parforholdet står den kærlige omsorg tit i vejen, fordi man ikke vil såre sin partner. 

Lige præcis! - Der er et par andre grunde også, men helt enig i at den form for snak kan være svær, 'ude i virkeligheden' .. 
Det nærmeste kunne være "Friendship with Benefits" men det kan være lidt anspændt på grund af "forventnings-forvirring" - hvis den ene part bliver forelsket, og / eller pludseligt inderligt ønsker at stifte familie med den anden part .. 

Det er nogle meget spændende diskussioner i de her ting, som også kunne være interessant for andre ...

Jeg havde en gang en tanke om, at det kunne være rart med et netværk for 'sex-positive glædespiger' og de af os mænd, der besøger dem ... 
Også f. eks. i forbindelse med de længst hedengangne diskussioner om GFE, sex og følelser ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...