1K1969 69 Skrevet tirsdag klokken 14:48 (edited) okay! så det lidt mere trælse! hvis man vel og mærke er hankøn. Skal formentlig under kniven pga. forhudsforsnævring! hvilket fik mig til at spekulere hvor udbredt et fænomen det er blandt fyre ? Er pt. blevet sendt på en 4 ugers Diproderm salve kur! og hvis ikke det fungere, så er det en tur til "ninja kirugen" not in the mood! Redigeret tirsdag klokken 14:56 af 1K1969 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 75 Skrevet tirsdag klokken 15:26 Been there done that. Som jeg forstår det er der 2 løsninger afhængigt af, hvor meget forsnævret man er. Er man lidt forsnævret, kan det løses med nogle små snip. Er man meget, så får man den helt store tur, hvor de fjerne det hele. Jeg var i den sidste kategori, så jeg fik fjerne det hele. Nu ca 3 md efter er jeg super glad for resultatet, og glad for jeg fik det lavet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 313 Skrevet tirsdag klokken 15:31 Har i årtier diskuteret begrebet " omskæring " med mange fanatiske tilbedere, af dette sygelige amputerings ritual. Nuvel, ved en decideret forhuds forsnævring, kan forhuden for de flestes tilfælde heldigvis bevares, så patienten kan "nøjes" med et snit i den følsomme og vigtige hud. Har oplevet ældre sexuelt inaktive mænd, hvis forhud snævre sig sammen, men kan det også forekomme, for sexuelt aktive mænd ? Har selv haft en hudlidelse, hvor min hud ( sprækkede bag glans, ved sexuel aktivitet ), hvilket var ekstremt smertefuldt. Min uduelige læge, mente jeg skulle "omskæres". Det havde vi en flot og lang diskussion omkring. Heldigvis mødte jeg dygtige mennesker, der forklarede hvad daglige smørrelse, med "jojoba olie" kunne udrette. Ønsker dig alt mulig held og lykke og pas på forhuden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 313 Skrevet tirsdag klokken 15:32 Har i årtier diskuteret begrebet " omskæring " med mange fanatiske tilbedere, af dette sygelige amputerings ritual. Nuvel, ved en decideret forhuds forsnævring, kan forhuden for de flestes tilfælde heldigvis bevares, så patienten kan "nøjes" med et snit i den følsomme og vigtige hud. Har oplevet ældre sexuelt inaktive mænd, hvis forhud snævre sig sammen, men kan det også forekomme, for sexuelt aktive mænd ? Har selv haft en hudlidelse, hvor min hud ( sprækkede bag glans, ved sexuel aktivitet ), hvilket var ekstremt smertefuldt. Min uduelige læge, mente jeg skulle "omskæres". Det havde vi en flot og lang diskussion omkring. Heldigvis mødte jeg dygtige mennesker, der forklarede hvad daglige smørrelse, med "jojoba olie" kunne udrette. Ønsker dig alt mulig held og lykke og pas på forhuden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobb 82 Skrevet tirsdag klokken 15:44 jeg har været der to gange, først det lille snit og så måske 1-2 år senere, det hele væk (eftersom forsnævringen vendte tilbage). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1K1969 69 Skrevet tirsdag klokken 16:18 Bobb skrev, for 31 minutter siden: jeg har været der to gange, først det lille snit og så måske 1-2 år senere, det hele væk (eftersom forsnævringen vendte tilbage). 2 gange i streg !!!! lige før jeg heller still min r.. til rådighed for en strapon. Blot nysgerrig hvor lang hellingstid ? tænker det være noget større anden gang ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Camilla sexy milf 63 Skrevet tirsdag klokken 16:35 Vil bare lige sige at jeg har en del af mine kunder der har fået fortaget det store snit og de er virkelig glade for de gjorde det de siger alle at deres sex er meget bedre held og Lykke 1 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 75 Skrevet tirsdag klokken 17:09 (edited) 1K1969 skrev, for 52 minutter siden: Blot nysgerrig hvor lang hellingstid Ingen sex i mindst 6 uger. Den første uge er den værste, anden uge begynder det så småt at vokse sammen. Det er ret følsomt de første 2 md. men her efter mærker du ikke så meget til det mere. Hovedårsagen til at jeg fik det gjort var, at jeg havde besvær med at lade vandet. Og ja sex er også meget bedre nu syntes jeg. Redigeret tirsdag klokken 17:11 af Noob2025 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 186 Skrevet tirsdag klokken 17:59 1K1969 skrev, for 3 timer siden: Skal formentlig under kniven pga. forhudsforsnævring Hvordan har du fået det konstateret? Jeg tænker jeg selv har det i en mild grad og har selv overvejet muligheder, uden for at gøre mere… 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 313 Skrevet tirsdag klokken 18:17 Er meget nysgerrig. Hvordan er sex blevet bedre efter omskæring ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 75 Skrevet tirsdag klokken 18:31 (edited) Listelømmel skrev, for 14 minutter siden: Hvordan er sex blevet bedre efter omskæring ? For mit vedkommende havde jeg ofte svært ved at få udløsning, både for egen hånd og ved sex. Efter omskæring har jeg meget mere følelse i hovedet, og jeg skal ofte passe lidt på ikke at komme for hurtigt. Det er noget helt andet nu. plus jeg risikerer ikke længere at pigen river ned i gardinerne ved håndjob. Der er ikke sjovt, skulle jeg hilse og sige Redigeret tirsdag klokken 18:33 af Noob2025 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1K1969 69 Skrevet tirsdag klokken 18:46 Maspero skrev, for 32 minutter siden: Hvordan har du fået det konstateret? Jeg tænker jeg selv har det i en mild grad og har selv overvejet muligheder, uden for at gøre mere… Begyndte for ca. en månedes tid siden at få problemer med, at få forhuden tilbage ved erektion! Jeg må indrømme jeg ikke lagde yderligere i det før ca. for 14 dage siden hvor forhuden så ikke ville tilbage i slap tilstand! Hvilket er lidt mere udfordrendene i kraft af, det er pænt svært at holde sin ren. Så var det i gang med forhuds gymnastik, som desværre ikke har givet ønsket resultat. Så konklusion blev at gå til lægen! og her står jeg så nu med en tube Binyre holdigt creme. Det tager ca. 4 uger, og er der ingen bedring så må den under kniven! Hvis du som selv siger "mild grad", så i gang med "gymnastik" af forhuden, evt. olie som @Listelømmel var inde på. Men synes du det er status quo eller bliver værre, så synes jeg du skal snakke med din læge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 313 Skrevet tirsdag klokken 19:12 @Noob2025 Håber inderligt for dig, at din penis fortsætter med at give dig mer' følelse, og mulighed for udløsning. Desværre oplever langt de fleste, at glans over tid, kompensere og får den omtalte "læderhud", og her bliver det for mange, rigtig svært at genfinde den lystfølelse, en intakt penis med rask forhus, kan fremkalde. Da forhuden indeholder så mange "vigtige" nerver, bør enhver anstændig læge, anbefale, at "omskære" så lidt af foruden som muligt, hvis ikke der er andre muligheder, end operation. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2627 Skrevet tirsdag klokken 20:04 Fik det lavet for et års tid siden. Har ikke oplevet nogen gener overhovedet og faktisk er det helt rart det er så nemt at holde rent Af en eller andet grund synes jeg der er endnu federe at få suttet pik nu, måske er det det visuelle ved det ikke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobb 82 Skrevet tirsdag klokken 20:09 jeg har været omskåret i 30 år og her døjes der ikke med læderhud. Jeg er ganske tilfreds og før vi før det farligere, så vi ligefrem kalder en læge uanstændig hvis han taler for omskæring. Når jeg tænker tilbage på alle de smertelige oplevelser jeg havde før jeg blev omskåret, så ville jeg ønske jeg var blevet omskåret tidligere! Jeg ved godt det i danmark ikke er normalt at blive omskåret, hvor det er omvendt I mange lande. Har selv boet i udlandet, og her var folks mening lige modsat, nemlig at det var super ulækkert og uhygiejnisk ikke at være omskårwt. Inden vi ryger skyttegravskrig så rummer jeg begge skoler. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Noob2025 75 Skrevet tirsdag klokken 20:33 Listelømmel skrev, 1 time siden: @Noob2025 Håber inderligt for dig, at din penis fortsætter med at give dig mer' følelse, og mulighed for udløsning. Desværre oplever langt de fleste, at glans over tid, kompensere og får den omtalte "læderhud", og her bliver det for mange, rigtig svært at genfinde den lystfølelse, en intakt penis med rask forhus, kan fremkalde. Da forhuden indeholder så mange "vigtige" nerver, bør enhver anstændig læge, anbefale, at "omskære" så lidt af foruden som muligt, hvis ikke der er andre muligheder, end operation. Det var det eller bruge en halv time på at tisse, aldrig kunne blive helt færdig, og gå at dryppe. Så jeg tager chancen, og nyder det så længe jeg kan. Bobb skrev, for 22 minutter siden: jeg har været omskåret i 30 år og her døjes der ikke med læderhud. Og håber Bobb her har ret at det ikke sker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 629 Skrevet i går klokken 01:07 Er det et pludseligt opstået problem? Så kan det være en bivirkning ved flere medicinpræparater mod diabetes type 2. Det er såkaldte SGLT2 hæmmere det drejer sig om. Jeg har selv oplevet phimosis ved 2 præparater: Jardiance og Forxiga. Det er rystende bivirkninger omend iflg læger meget sjældne. Første gang med Jardiance, i samme sekund min læge konstaterede hvad der var i gang blev jeg bedt om at stoppe omgående. Og det hjalp sammen med salve. 2. gang med Forxiga glemte en ny læge min foregående sygehistorie og glemte at fortælle mig at det var en SGLT2 hæmmer. Salve og ophør med medikamentet løste problemer. Begge forløb var meget smertefulde og mystiske og ledsaget af svamp på penis hovedet og urinvejsbetændelse. Fik symptomer som @1K1969 Svamp er en udpræget bivirkning ved disse præparater. Herudover diabetisk ketoacidose som er syreophobning i kroppen kan være dødelig og nekrotiserende fasciitis i mellemkødet (Fourniers gangræn). nekrotiserende betyder uddø, dvs at vævet dør ( forestil dig penis vævet dør) men man kan også dø af det hvis det udvikler sig. Forårsages at at bakterier er eller bliver kødædende. Så hvis du er på disse præparater så tal med lægen om at ophøre med dem inden kniven kommer frem. God bedring. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1K1969 69 Skrevet for 21 timer siden (edited) Moden slikken M skrev, for 7 timer siden: Er det et pludseligt opstået problem? Startede for omkring en måneds tid siden, og det er gået fra lidt til værre! Interesant mht. SGLT-2 hæmmer. Jeg har haft DB2 gennem sidste mange år og får Metformin! "sjovt" min læge ikke kiggede i den retning, men jeg vil da lige nævne det for hende nu. Tak for dit input Redigeret for 21 timer siden af 1K1969 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg