Tin-tin 39 Skrevet 17. Juni (edited) https://annoncelight.dk/showad/421210 Jeg tog chancen og besøgte 30min. uden stress, hun er sød, smilende og i godt humør, fik massage og bj uden og slug, kunne desværre ikke forsætte efter. men vi lå og snakkede over tid. Alt i alt en god oplevelse, hun tager hjem i næste uge. Redigeret 17. Juni af Tin-tin 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tin-tin 39 Skrevet 17. Juni dickens skrev, for 2 timer siden: Er billeder retvisende? Ja, det er hende. Hendes billeder er som man kan se instruerede, men det er hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1139 Skrevet 18. Juni God anmeldelse! Da du bestilte 30 min, havde I så aftalt inden at det kun skulle være blow, eller var det også meningen at du skulle kneppe hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tin-tin 39 Skrevet 18. Juni MrLovaLova skrev, for 50 minutter siden: God anmeldelse! Da du bestilte 30 min, havde I så aftalt inden at det kun skulle være blow, eller var det også meningen at du skulle kneppe hende? Det var meningen hun skulle have en omgang, og vi prøvede, men den ville ikke samarbejde. Så vi gav op og snakkede og grinte i stedet. Efter hun ved slug havde fået det i næsen også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligeBenny 22 Skrevet 22. Juni Det er altid et godt sted at komme på besøg, pigerne er altid søde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg