Samba 22 Skrevet 17. Juni Er der nogle der har været forbi Daisy som pt er i Skive og som kan fortælle om hun er et besøg værd? Har ikke lige styr på at indsætte link....sorry. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehlers3 17 Skrevet 17. Juni (edited) Prøv at skrive det id annoncen har, så kan annoncen søges op Redigeret 17. Juni af Ehlers3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 228 Skrevet 18. Juni Synes jeg har set billederne før men et andet navn med en som bla. Var i Hobro for nogle måneder siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Samba 22 Skrevet 18. Juni ims skrev, for 5 timer siden: Synes jeg har set billederne før men et andet navn med en som bla. Var i Hobro for nogle måneder siden Det tror jeg du har ret i....kan bare ikke huske navnet. Måske ikke så godt et tegn, hvis hun har skiftet navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 228 Skrevet 18. Juni Er ret sikker på det er hende her. Ved godt annoncen linket til en anden nu. https://www.eroguide.dk/forum/topic/192613-dana-var-hun-mit-hidtil-bedste-besøg/?tab=comments#comment-1660681 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg