Hop til indhold
lbr

overraskende god massage i middelfart

Recommended Posts

Jeg har haft en alt for lang periode med alt for meget arbejde og alt for lidt afslapning, så nu er det tid til en god gang hård massage.

Jeg finder middelfarts thaimassage på annoncelight og får bestilt en times massage med håndværker (800).

I korrespondencen fortæller "mutter" mig at hun har en ny piger der er god til massage og der sendes ovenkøbet et billede. Jeg er på ingen måde i tvivl om at jeg har set billedet i ming søgen på annoncelight så jeg finder annoncen igen..... jamen.... det er jo en anden annonce med andet telefon nummer og det hele.... nu er jeg blevet mistænksom og begynder at grave lidt og finder så ud af at der er hele 3 annoncer tilknyttet samme adresse.... hmm...

1. er den jeg ringer til https://annoncelight.dk/showad/398090

2. er den med "den nye pige" https://annoncelight.dk/showad/383410

3. er  samme adresse (men anden annonce) hvor jeg tidligere har fået en udemærket men lidt sløset massage https://annoncelight.dk/showad/366829

Nu bliver jeg jo skæptisk.... hvorfor har hun hele 3 annoncer??? hvorfor kan hun ikke nøjes med kun en annonce ????? hvorfor er der kun middelmådige anmeldelser på eroguide???? hvorfor er græsset altid grønnere på den anden side ?????

nå men jeg tænker så "det er jo trods alt en hel times massage med afslutning til "kun" 800...... hvor galt kan det gå... så jeg tager afsted så jeg kan være der til aftalt tid.

Det skulle vise sig at være en virkelig god beslutning, massagen var grundig, hård og afbalanceret (fik at vide af "mutter" før vi gik igang at jeg skulle bare sige til hvis det blev for hårdt) Det har hun helt afgjort prøvet før... wow... selv afslutning var i topklasse, fik et par gange øjenkontakt og et smil..... på intet tidspunkt følte jeg et pres på at blive færdig... baregennemført professionelt hele vejen igennem.

Konklution:

Jeg må sige at jeg blev positivt overrasket når man tænker på de de middelmådige til dårlige anmeldelser jeg fandt på eroguide. Den "nye pige" kan i den grad sit kram. 

massage (hård) 10/10

afslutning 10/10

hende kunne jeg afgjort godt finde på at besøge igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen hun vil gerne have flere kunder -også sætter hun flere annoncer i -det har hun og andre gjort i årevis;-) Jeg har ligesom dig været positivt overrasket flere gange -og også det modsatte -det er en chance at tag -sådan er det bare. Men når det kommer en ny pige -er det med at besøg hende -inden hun bliver for "dreven" rutinepræget -det er kun ganske få det ikke bliver det i længden. Og så kan de da også havde gode dage og dårlige... Mutter har jeg været ved da hun var i det lille hus lidt uden for Middelfart -1. gang var hun varm, fræk og slaskede med hendes kæmpe patter -så jeg måtte havde den helt store tur -2. gang gad hun ingen ting -fik en ringe massage og hun brokkede sig, over alt. Siden har jeg kun været der i det nye hus -ved en anden ung pige der lige var kommet -kanon massage -men forsøgte hele tiden, at ville sælge ekstra og til ublu priser -så jeg nøjes med massagen -til mutteres store åbenlyse undren da jeg gik;-)

Ps. men jeg glemmer aldrig dengang med mutter -det var så vildt (hun må havde været fuld) måske også derfor jeg ikke helt kan blive væk...gg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hentyder til Møffe´s beretning af mutter i det `` gamle hus. 

jeg har besøgt hende et par gage i det gamle hus. og en gang var hun alene . Jeg fik massage der var så godt jeg ikke har fået i flere år. til sidst slog hun håret ud og hoppede op på den knikkende seng og kneppede  løs.. Tror hun var trængende.. for det lød sådan .og hun stønnede og pustede som aldrig før..men godt var det.. 

en anden gang var var der . var en ung pige som  havde nogle store bryster.. fik massage af hende og blev bedt om at vende mig om.. så kom mutter lige pludselig ind smed tøjet  og hjalp med at den unge pige skulle gøre det ordenligt.. til sidst .Af med gummi. og mutter suttede løs på min pik...lige til jeg var ved at komme.. Den unge pige tog over og slugte det hele.. 

kommer også i det nye hus..og jo hun kan godt huske mig.. Får altid et klap i røven og et kys på kinden . både når jeg kommer og går...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...