Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

For lidt over en uge var jeg ved at lave en aftale med "Maria",blev ikke til noget og hun skrev at hun nu rejste hjem, men annoncen er der stadigvæk. Er også helt sikker på at det er fake billeder som anvendes på flere forskellige piger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak brødre for at redde mig fra at tage kontakten forgæves. Havde ellers siden længe haft hende Maria (med store mælkekirtler) i kikkerten, også pga prisen var til at leve med.

Dog melder hun jo at hun er tilbage igen, dvs der kunne have været nogen copycat igang mens hun var væk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Da jeg besøgte hende var det en fra sydamerika som åbnede..så ja, totalt fake billeder!

Så jeg gik igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint med advarslen, men jeg forstår ikke, at nogen overhovedet kan falde for den annonce. Den stinker jo langt væk af “fake”. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DCDO skrev, den 17.6.2025 at 18:14:

Da jeg besøgte hende var det en fra sydamerika som åbnede..så ja, totalt fake billeder!

Så jeg gik igen 

Sydamerika….. tror ikke det er den samme

model vi snakker om… hende her er nok snare fra Ungarn eller noget i den stil..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du læser hvad andre skriver så er annoncen totalt fake og billederne er slet ikke af den person som åbner. Plus vi kommunikerende på dansk i SMS men da hun åbnede kunne hun hellere ikke et ord dansk 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...