Hop til indhold

Recommended Posts

Går med tanker om at tage på en hyggetur , alene i August . Tanken er sol , sommer , afslapning og en smuk pige når lysten er til det .

Kigger lidt mod Thailand . Hvor i Thailand passer med disse ønsker . Hvordan er det med adgang til hotellet med en “gæst” . Hvad er prisniveau og er der nogle forbehold man skal tahe hensyn til mht pigen / hotellet eller generalt ?

Hvis ikke Thailand . Hvor er der ellers sol , sommer og smukke piger 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bambuss skrev, 1 time siden:

Hvor i Thailand passer med disse ønsker . Hvordan er det med adgang til hotellet med en “gæst” . Hvad er prisniveau og er der nogle forbehold man skal tahe hensyn til mht pigen / hotellet eller generalt ?

Alle svarene på de spørgsmål - og mange flere - findes på https://www.thailandredcat.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pattaya er et glimrende sted for de ønsker -_-.  Stort set alle hoteller er guest-friendly og de er vant til det. Visse steder kræver de en betaling for at medbringe en gæst, men tjek det før booking. Pigen skal typisk aflevere sit ID kort i receptionen og det er faktisk mest for din sikkerheds skyld. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bambuss skrev, den 14.6.2025 at 12:22:

Går med tanker om at tage på en hyggetur , alene i August . Tanken er sol , sommer , afslapning og en smuk pige når lysten er til det .

Kigger lidt mod Thailand . Hvor i Thailand passer med disse ønsker . Hvordan er det med adgang til hotellet med en “gæst” . Hvad er prisniveau og er der nogle forbehold man skal tahe hensyn til mht pigen / hotellet eller generalt ?

Hvis ikke Thailand . Hvor er der ellers sol , sommer og smukke piger 

Der findes utallige tråde ang Thailand/Pattaya/Bangkok,  prøv at studere dem og du får svar på alle dine spørgsmål :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alternativt til Thailand, kan jeg varmt anbefale Kenya. Et ekstra plus ved Kenya, er at det ikke er en myretue som Thailand er. Klimaet varierer alt efter hvor du er i landet. Nairobi er storby livet, men med et klima som er perfekt for en nordbo. Aldrig koldt og aldrig for varmt, da byen ligger ca 2000m over havet. Mombasa er typisk ækvatorisk varme og luftfugtighed ala Thailand. Med kilometervis af tropiske skønne strande. Og i overflod af smukke liderlige kvinder begge steder. Tinder kan anbefales til at skabe kontakt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Bambuss skrev, den 14.6.2025 at 12:22:

Hvordan er det med adgang til hotellet med en “gæst” . Hvad er prisniveau og er der nogle forbehold man skal tahe hensyn til mht pigen / hotellet eller generalt ?

Har aldrig boet på hotel i Thailand - så har kun oplevet nogen piger tro de skulle vise ID - lejer som regel en condo med køkken, bad, balkon, havudsigt og adgang til rooftop pool til ca. kr. 100,-/dag, da jeg booker min. 28 dage og får 40% rabat.

Priser på piger er normalt 1000 ThB (kr. 200,-) for shorttime (st) og 2000 for longtime (lt) - oveni i dette kan der så komme barfine + man er nødt til at købe en øl og spendere en ladydrink - og det løber hurtigt op i 1000 eller mere, hvis det er en gogo-pige + hun forlanger more pay uden at sexen bliver bedre!. Som regel undgår jeg alt dette ved at finde freelancere (f.eks. på Bamboo Bar) eller piger fra Gent Clubs efter arbejdstid, som jeg så til gengæld kan invitere ud at spise - og det koster typisk 5 - 600 ThB incl. drinks for 2 personer - selv på Bryghuset, hvor pigerne også kan få thai-food, men som regel vil de gerne prøve lidt dansk mad og risalamande ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 10 timer siden:

Har aldrig boet på hotel i Thailand - så har kun oplevet nogen piger tro de skulle vise ID - lejer som regel en condo med køkken, bad, balkon, havudsigt og adgang til rooftop pool til ca. kr. 100,-/dag, da jeg booker min. 28 dage og får 40% rabat.

Priser på piger er normalt 1000 ThB (kr. 200,-) for shorttime (st) og 2000 for longtime (lt) - oveni i dette kan der så komme barfine + man er nødt til at købe en øl og spendere en ladydrink - og det løber hurtigt op i 1000 eller mere, hvis det er en gogo-pige + hun forlanger more pay uden at sexen bliver bedre!. Som regel undgår jeg alt dette ved at finde freelancere (f.eks. på Bamboo Bar) eller piger fra Gent Clubs efter arbejdstid, som jeg så til gengæld kan invitere ud at spise - og det koster typisk 5 - 600 ThB incl. drinks for 2 personer - selv på Bryghuset, hvor pigerne også kan få thai-food, men som regel vil de gerne prøve lidt dansk mad og risalamande ;-)

Hvor lejer du condo henne? Hvilke sider? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 2.7.2025 at 06:16:

Er der noget man skal passe på med / tage hensyn med en en freelance . Fremfor en barpige ?

Tænker også om der kan være forskel på en freelance / barpige . Lidt som nogle danske sugerbabes gør det af lyst , fremfor en “prof” , som gør det mest for pengene 

Del dette indlæg

Link til indlæg
p0rnleecher skrev, den 2.7.2025 at 16:45:

Hvor lejer du condo henne? Hvilke sider? :)

Airbnb - som ofte fungerer som mellemled til nogle agenter, så du ikke direkte kommunikerer med ejeren - og gennem agenterne kan du evt. forspørge til andre lejemål.

I følge thailandsk lov, skal man min. leje for 1 md., men mindre kan som regel godt lade sig gøre - jeg foretrækker blot at leje for min. 28 dage - og så bruge rabatten til at opgradere lidt - kan se at andre betaler ca. kr. 100,-/dag for et simpelt værelse, hvor jeg for ca. samme penge får en lejlighed med køkken, balkon, adgang til gym og svømmepøl med havudsigt - hvis jeg ikke også har det fra balkonen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bambuss skrev, for 10 timer siden:

Er der noget man skal passe på med / tage hensyn med en en freelance . Fremfor en barpige ?

Tænker også om der kan være forskel på en freelance / barpige . Lidt som nogle danske sugerbabes gør det af lyst , fremfor en “prof” , som gør det mest for pengene 

Normalt har jeg ikke problemer - blot skal man som altid passe på piger, der drikker for meget - og rygere springer jeg over, da det giver mig åndenød at lugte til deres hår, når man er tæt sammen.

De fleste freelancere er kvinder med børn - så de har ikke lyst til at arbejde hver dag, i bestemte tidsrum og til langt ud på natten, drikke med gæsterne og udsætte sig for høj musik. Derimod gør de det, når de har tid og lyst for at supplere deres indtægt og få råd til lidt luksus eller understøtte deres familie. Nogle påstår at freelancere er inficeret med sexsygdomme - men jeg tror det mest er nogle rygter barejerne udspreder - for at undgå konkurrence og holde på deres egne piger.

De fleste freelancere findes langs Coconut bar, men jeg synes ikke alle er lige attraktive og man kan ikke rigtig få tid til at kigge dem ud, før man henvender sig - der synes jeg det er nemmere på f.eks. Bamboo Bar, hvor man kan se pigerne ankomme, hvem de ankommer sammen med, hvordan de går og står, om de straks tænder en smøg, hvad de bestiller, mv. - og ikke mindst om de virker smilende - og evt. gerne inviterer en over til deres bord, hvis man smiler lidt igen - ellers må man selv gå over og spørge - og så være hurtig, når tjeneren kommer med deres drink: at være en gentleman og betale deres og evt. også en venindes drink - bare det ikke pludselig tager overhånd - og så er det, hvis man virkelig er interesseret og hun også viser interesse - om ikke at vente til alt for langt ud på aftenen, før man spørger: "Do You want to go with me"? Siger hun ja, bliver det som regel fuldt op af et spørgsmål om hvor højt du værdsætter hende - og her er prisen normalt 2000 ThB for hele natten - en enkelt yngre, ret køn pige forlangte 3000 - OK, vi nøjes lige med Short Time til 1500 - og godt det samme, da sexen ikke var det værd og jeg valgte ikke at forlænge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...