Hop til indhold
Steel Coffe Cup

Trusler igen fra et udenlandsk nummer

Recommended Posts

anmeld det til politiet, selvom jeg nu ikke tror, de gør noget ved det, da det er fra udlandet, men de burde jo kontakte politiet, i det pågældende land.

De prostituerede du har ringet til, burde politiet jo også tage en snak med, for at høre hvordan de er involveret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville i første omgang bare skrive tilbage at jeg vil overdrage beskederne til politiet, det gjorde jeg selv da jeg fik en besked i samme stil, og han svarede hurtigt tilbage at jeg bare skulle glemme de beskeder og så ville sagen være uden af verdenen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Muligt at få af vide, hvem du kontaktede?

Så vi andre kan holde os væk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Steel Coffe Cup skrev, for 2 timer siden:

Suk 

igen. igen. Igen. 

IMG_0035.png

IMG_0034.png

Jeg vil nok sige, for det første, skal du ikke gøre andet end at blokere de nummer der, som sender dig advarsel m.m, evt kontakt de piger der og bede dem om at deres kupaner skal stoppe med at sende trusler, for ellers går du videre med det til politiet.. Men for en god ordens skyld,evt vedhæfte links til disse piger,så andre som kunne være interesseret i at møde dem, så de ikke tager kontakt og bliver udsat for det samme som dig. Rigtig god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

God stil lige at smide samtalen op her og så med deres nummer.... Jeg hygger mig lidt med dem senere fra bollofonen :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er nok MR MIKEY du har hørt fra. Han er chefmorder for hans organisation, og hvis man ikke passer på, sender han sine 8 bedste lejemordere afsted.

Hvis du er heldig og MR MIKEY ikke synes sagen er så alvorlig, sender han kun hans 8 dårligste lejemordere afsted. Så det kan du jo satse på.

De 8 dårligste lejemordere plejer at køre forkert og myrde nogen der ikke har noget med sagen at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
KapowSti skrev, for 2 timer siden:Jeg hygger mig lidt med dem senere fra bollofonen :biggrin:

Pas nu på, det er ham der ejer de prostituerede, han er yber mafioso..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tie ham ihjel, han er bare en lille taber.. Og hvis du ikke kan lade være så skriv til ham at han kan kontakte dig når han er færdig med at tisse om et par timer... Stor blære lille ventil tager lang tid at urinere ;) Så holder han bøtte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 4 timer siden:

Pas nu på, det er ham der ejer de prostituerede, han er yber mafioso..

Noteret, jeg passer på ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hey alle sammen! Fandme en gave vi kan vende de mærkelige ting, man oplever sammen. 

jeg skriver, fordi jeg modtog en ekstremt lignende besked som den “in question” her.

Med samme ærlig talt lidt krasse budskab om, at enten betales der eller betales der med livet eller et familiemedlems liv. Kraftedeme en høj klinge at kører op på fra morgenstunden. 

generelt bare et meget lignende sprogbrug

tænkte jeg ville politianmelde dem, men først lige høre dig og eventuelt andre, der havde modtaget sådan beskeder, hvad der er sket siden? Er de blevet ved? Har I oplevet noget bekymrende? Eller er det bare badebolde? 

pas på jer selv derude @Steel Coffe Cup

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...