Hop til indhold
Respekt!

Gina Faith

Recommended Posts

Hej

Jeg er ny, men har tidligere fulgt meget med....

Tidligere var der mange anmeldelser og positive ord om Gina Faith. Det er dog lang tid siden jeg har læst nye emner omkring hende.
Er der mon en særlig grund til dette? :)

Synes hun virkede fantastisk når man læste om hende!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har slettet en håndfuld indlæg her. Det er imod reglerne at omtale Ginas privatliv. Der er sikkert noget i hendes privatliv der gør at hun holder pause men det skal andre ikke sidde og skrive om. Hun er selv oprettet som bruger herinde så hvis hun gerne vil fortælle andre om det kan hun selv gøre det og ellers må vi acceptere at hun holder pause fra hendes arbejde af private årsager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har slettet en håndfuld indlæg her. Det er imod reglerne at omtale Ginas privatliv. Der er sikkert noget i hendes privatliv der gør at hun holder pause men det skal andre ikke sidde og skrive om. Hun er selv oprettet som bruger herinde så hvis hun gerne vil fortælle andre om det kan hun selv gøre det og ellers må vi acceptere at hun holder pause fra hendes arbejde af private årsager.

Enig, og se iøvrigt Ginas hjemmeside. Der står hvornår hun kan lege.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er kun på sparsomt, når lysten byder sig, lige i øjeblikket. Grundet noget privat :)

Og hvorfor hun ikke er mere ontalt? Så tror jeg at de fleste af hendes gæster er gengangere, og at der foregår så meget dejligt når man er sammen med hende,mat man på ingen måde har lyst til at dele det med andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for svar! Så er jeg lidt opdateret :)

Hendes privatliv vedkommer absolut heller ikke andre, - det skal respekteres.

Jeg krydser bare fingre for at hun har det godt. Har aldrig mødt hende, men hun virkede helt fantastisk, de omtalte beretninger taget i betragtning :)

God wekend folkens ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Sorry det var ikke for at udlevere hende.. God vind til gina i hvert fald. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sorry det var ikke for at udlevere hende.. God vind til gina i hvert fald. Knus Line

Hun er heldigvis ved godt mod.

Og stadig skide dejlig!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej med jer. :-)

Tak for interessen i mit ve og vel - omend diverse horrible spekulationer kunne jeg godt have været foruden. Det er dog interessant hvordan underlige rygter kan opstå, med tanke på, at jeg ikke har kontakt med andre piger i branchen. ;-)

Tak til Moderator for at fjerne nogle af disse spekulationer, som afsenderne i bund og grund ikke havde belæg for at skrive. Jeg kunne naturligvis stoppe alle teorier ved at lægge lidt info ud. Men det har jeg ikke lyst til, da det er en sag som kun vedkommer mig, og eventuelt hvem jeg selv vælger at dele det med. :-)

@Respekt! : Du skal være velkommen til selv at komme forbi og se om beretningerne holder stik. ;-)

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...