Respekt! 0 Skrevet 3. April, 2014 Hej Jeg er ny, men har tidligere fulgt meget med.... Tidligere var der mange anmeldelser og positive ord om Gina Faith. Det er dog lang tid siden jeg har læst nye emner omkring hende. Er der mon en særlig grund til dette? Synes hun virkede fantastisk når man læste om hende! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Jeg har slettet en håndfuld indlæg her. Det er imod reglerne at omtale Ginas privatliv. Der er sikkert noget i hendes privatliv der gør at hun holder pause men det skal andre ikke sidde og skrive om. Hun er selv oprettet som bruger herinde så hvis hun gerne vil fortælle andre om det kan hun selv gøre det og ellers må vi acceptere at hun holder pause fra hendes arbejde af private årsager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. April, 2014 Jeg har slettet en håndfuld indlæg her. Det er imod reglerne at omtale Ginas privatliv. Der er sikkert noget i hendes privatliv der gør at hun holder pause men det skal andre ikke sidde og skrive om. Hun er selv oprettet som bruger herinde så hvis hun gerne vil fortælle andre om det kan hun selv gøre det og ellers må vi acceptere at hun holder pause fra hendes arbejde af private årsager. Enig, og se iøvrigt Ginas hjemmeside. Der står hvornår hun kan lege. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 4. April, 2014 Hun er kun på sparsomt, når lysten byder sig, lige i øjeblikket. Grundet noget privat Og hvorfor hun ikke er mere ontalt? Så tror jeg at de fleste af hendes gæster er gengangere, og at der foregår så meget dejligt når man er sammen med hende,mat man på ingen måde har lyst til at dele det med andre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Respekt! 0 Skrevet 4. April, 2014 Tak for svar! Så er jeg lidt opdateret Hendes privatliv vedkommer absolut heller ikke andre, - det skal respekteres. Jeg krydser bare fingre for at hun har det godt. Har aldrig mødt hende, men hun virkede helt fantastisk, de omtalte beretninger taget i betragtning God wekend folkens .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. April, 2014 Sorry det var ikke for at udlevere hende.. God vind til gina i hvert fald. Knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3711 Skrevet 4. April, 2014 Sorry det var ikke for at udlevere hende.. God vind til gina i hvert fald. Knus Line Hun er heldigvis ved godt mod. Og stadig skide dejlig!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 7. April, 2014 Hej med jer. Tak for interessen i mit ve og vel - omend diverse horrible spekulationer kunne jeg godt have været foruden. Det er dog interessant hvordan underlige rygter kan opstå, med tanke på, at jeg ikke har kontakt med andre piger i branchen. Tak til Moderator for at fjerne nogle af disse spekulationer, som afsenderne i bund og grund ikke havde belæg for at skrive. Jeg kunne naturligvis stoppe alle teorier ved at lægge lidt info ud. Men det har jeg ikke lyst til, da det er en sag som kun vedkommer mig, og eventuelt hvem jeg selv vælger at dele det med. @Respekt! : Du skal være velkommen til selv at komme forbi og se om beretningerne holder stik. Mvh, /Gina. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg