Hop til indhold
kingdane68

Værste oplevelse - i Aalborg

Recommended Posts

Sofia i Aalborg

Den dårligste oplevelse jeg endnu har haft.

Det startede med, at hun intet engelsk kunne. Hun fandt dog via Google translate ud af, at jeg gerne ville have Superfransk, kys og cof. I alt 1400 kr. Jeg gav hende 1500, men fik ikke penge tilbage.

Hun var enormt uengageret, og efter min mening slet ikke interesseret i det hun laver. Jeg fik et lille tantekys med munden helt lukket, det var alt.

Så begyndte hun at sutte, og det var det værste BJ jeg har fået. Hun rørte nærmest ikke ved pikken med munden og jeg kunne intet mærke. Da jeg blev lidt træt af det foreslog jeg en 69, og det var ok med hende. Der lagde hun sig sådan at jeg slet ikke kunne nå hende med munden, og jeg prøvede et par gange at få hende til at komme længere tilbage. Til sidste hoppede hun bare af, og begyndte det dårlige sutteri igen, samtidigt med at hun rykkede helt febrilsk hurtigt i pikken, så det gjorde ondt.

Jeg var opsat på at komme, så jeg røg op at stå, og fik med lidt stædighed sprøjtet hende i ansigtet. Derefter var hun lynhurtigt oppe, og tørrede sig af, og så skulle jeg ellers bare ud af døren.

Sygt dårlig oplevelse, og fornemmelsen af at være blevet frarøvet 1500 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du må have ramt hende på en virkelig dårlig dag, ellers må der have været noget galt kemi-mæssigt. 

Der jeg besøgte hende var det en helt anden oplevelse. Der var gode vibes, grin, og smil, selvom vi hun ikke kunne engelsk.

Selve akten var upåklagelig, selvom hun virkede lidt begynder agtig.

Eneste minus var at alt ekstra vi havde aftalt over telefon, havde hun ingen ide om. Vi fik det aftalt face 2 face i stedet. Har også vænt mig til at pigerne fra det “agency” ikke selv styrer telefonerne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jaja, det er godt. Den har jeg hørt SÅ tit - det er nok mig, eller hende der havde en "dårlig dag" - men det undskylder ikke at man tager 1500 kr. og ikke leverer det man tager penge for - punktum.

Og nu har jeg været i gamet så længe, at jeg vil mene, at jeg godt kan kende forskel på en der har en "dårlig dag" og en som bare vil tjene penge, og SLET ikke bryder sig om det hun laver.

Rigtigt, at hun heller ikke anede hvad der var aftalt. Det fandt hun først ud af med google transfer. Amatøragtigt på et niveau hvor jeg i hvert fald ikke kan anbefale andre at være med.

Fint, at du har haft et godt besøg - jeg tror nærmere at du har været heldig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Om jeg har været heldig eller du har været uheldig er underordnet. Ærgerligt at du havde en dårlig oplevelse, men du kan ikke klantre selve pigen for at hun ikke ved hvad der er aftalt. Det er bagmanden eller “telefondamen” som ikke har informeret hende på forhånd, så det er deres skyld.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...