Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ved godt, at jeg er ny, men jeg valgte at oprette en konto pga. denne situation:

Så blev det min tur til at besøge Nohemi/Gloria – jeg havde glædet mig, især på grund af de mange gode anmeldelser. Jeg havde på forhånd spurgt hende på whatsapp, om jeg måtte komme forbi (45 minutter) og slikke hende, og om det var inkluderet i prisen. Hun svarede ja.

Da jeg mødte op, var hun først 30 minutter forsinket (hendes tlf virker åbenbart ikke) og blev ved med at sige, at jeg skulle vente. Da jeg endelig kom ind og ville gå igang med at slikke , var hendes første kommentar: "500 ekstra, baby." Jeg tænkte bare: Det nævnte du ikke på whatsapp... men lod det ligge og gik videre.

Under selve mødet viste hun absolut ingen interesse og lå bare og kiggede op på tv'et. Efter 20 minutter sagde hun, at ikke kunne komme og skulle gå. Hvad fanden tænkte jeg???

Jeg lagde også mærke til, at hendes mave så ud som om, hun for nylig havde født – det var ikke særlig tiltrækkende.

Alt i alt en virkelig dårlig oplevelse – uden tvivl den værste, jeg har haft :( tror hun har alt for mange der besøger hende, hun virker rigtig træt.

0/10

Redigeret af michael3uu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...