Navnnavn 8 Skrevet 12. Juni (edited) Dette er et langskud, og tvivler på jeg får noget brugbart svar, men prøver alligevel. Nogen der har været sammen med hende, eller været i dialog med hende? https://annoncelight.dk/showad/430362 Redigeret 12. Juni af Navnnavn Stavefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemansroom 12 Skrevet 4. Juli Annoncen findes ikke mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Navnnavn 8 Skrevet 4. Juli Gentlemansroom skrev, for 35 minutter siden: Annoncen findes ikke mere? Den er kun oppe når hun er aktiv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rickodicko 9 Skrevet 17. Juli Ingen der har mødt hende? Hun er på igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ingenved 23 Skrevet 24. Juli Hun er aktiv igen i dag. Ingen der kan byde ind med noget? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bolleman 126 Skrevet 8. August Er der nogen der har været forbi og måske vil berette noget om hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peterv 24 Skrevet 9. August Hun er go nok. Jeg var forbi idag. Hurtig kontakt og aftale. Blev mødt af en rigtig sød, rolig og i min mine øjne smuk ung dame 18 -19 år skal nok passe. Vi gik sammen op i hendes lejlighed. Hun leverede virkelig som jeg havde håbet på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 60 Skrevet 10. August Jeg besøgte hende også i går. Hun er en sød, ung, kraftig og reel pige med store hængebryster, som bestemt yder sit bedste. I forhold til prisen fortrød jeg lidt mit besøg, da prisen efter min mening er i overkanten i forhold til kvaliteten. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pj73 33 Skrevet 10. August (edited) komfritfrem skrev, for 6 timer siden: Jeg besøgte hende også i går. Hun er en sød, ung, kraftig og reel pige med store hængebryster, som bestemt yder sit bedste. I forhold til prisen fortrød jeg lidt mit besøg, da prisen efter min mening er i overkanten i forhold til kvaliteten. Enig i det med prisen. Derfor sprang jeg også over. Selvom jeg var meget fristet. Men 1000 for et blow. Nej tak På de billeder hun sendte mig så hun absolut ikke kraftig ud. Er det ikke hendes egne billeder eller er de mon af ældre dato. Det mest anvendte trick… Redigeret 10. August af Pj73 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 60 Skrevet 11. August Jeg ved jo ikke hvilke billeder hun sendte dig, men billedet på profilen er ægte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg