Hop til indhold

18 årig babe tilbyder BJ (trekantsområdet)

Featured Replies

Skrevet

Dette er et langskud, og tvivler på jeg får noget brugbart svar, men prøver alligevel. Nogen der har været sammen med hende, eller været i dialog med hende?

https://annoncelight.dk/showad/430362

Redigeret af Navnnavn
Stavefejl

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
Gentlemansroom skrev, for 35 minutter siden:

Annoncen findes ikke mere?

Den er kun oppe når hun er aktiv

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Er der nogen der har været forbi og måske vil berette noget om hende ?

Skrevet

Hun er go nok. Jeg var forbi idag. Hurtig kontakt og aftale. Blev mødt af en rigtig sød, rolig og i min mine øjne smuk ung dame 18 -19 år skal nok passe. Vi gik sammen op i hendes lejlighed. Hun leverede virkelig som jeg havde håbet på 

Skrevet

Jeg besøgte hende også i går. Hun er en sød, ung, kraftig og reel pige med store hængebryster, som bestemt yder sit bedste. I forhold til prisen fortrød jeg lidt mit besøg, da prisen efter min mening er i overkanten i forhold til kvaliteten.

Skrevet
komfritfrem skrev, for 6 timer siden:

Jeg besøgte hende også i går. Hun er en sød, ung, kraftig og reel pige med store hængebryster, som bestemt yder sit bedste. I forhold til prisen fortrød jeg lidt mit besøg, da prisen efter min mening er i overkanten i forhold til kvaliteten.

Enig i det med prisen. Derfor sprang jeg også over. Selvom jeg var meget fristet. Men 1000 for et blow. Nej tak

På de billeder hun sendte mig så hun absolut ikke kraftig ud. Er det ikke hendes egne billeder eller er de mon af ældre dato. Det mest anvendte trick…

Redigeret af Pj73

Skrevet

Jeg ved jo ikke hvilke billeder hun sendte dig, men billedet på profilen er ægte. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.