Hop til indhold
HappilyMarried

Alesia -your fantasy ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Recommended Posts

Hej drenge, vil lige give min varme anbefaling af skønheden her. 

https://nympho.dk/n3224/1548/alesia-your-fantasy

Var forbi hende en god times tid i eftermiddag (2. gang jeg har fornøjelsen), og hun er bare gudesmuk og super skøn at være sammen med. Jeg fik virkelig lov til at nyde hendes fantastiske krop, og når hun er tryg, får man virkelig lov. Sikke en slikketur - hun sagde hun blev helt svimmel :-) 

Hun er intelligent og en interessant pige at tale med (super godt engelsk) før og efter. Hun sætter pris på ordentlige manerer, og hvis du behandler hende respektfuldt, gør hun meget for at opfylde ‘your fantasy’. Ingen ansigtsfotos i annoncen, men det er fordi, hun har et andet liv også - men der er intet at frygte heller der!

Varm anbefaling af Alesia herfra! Jeg når ikke at se hende mere inden hun tager hjem vist den 20., men så glæder jeg mig til næste gang hun kommer.

PS: ikke det fedeste sted; lejligheden lever ikke op til Alesias meget høje standard, men det er fint diskret. De var vist fire piger i lejligheden, og brusenichen er simpelthen for lille til det ellers annoncerede fællesbad. Men det glemmer man, når pigen står der i lækkert lingerie.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...