Hop til indhold

Recommended Posts

Bare det ikke er en "ghost" eller "fotoshoppet", hvor man ikke kan møde vedkommende i virkeligheden. Hvis man kan møde hende i virkeligheden, så spørger jeg til konkrete oplevelser. Indtil nu har jeg desværre ikke hørt noget, og der står intet i reklameteksten fra thai no 1.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flni skrev, for 7 timer siden:

Bare det ikke er en "ghost" eller "fotoshoppet"

Billederne fra den klinik plejer at være reelle nok. Jeg gætter på, at det også er tilfældet denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læser tidligere anmeldelser, at f.eks. "Jeg har da osse oplevet at hun jobber prisen op uden dog alligevel at ville gå hele vejen. " og om mersalg mv. undervejs.

Ved nogle hvad der tilbydes ekstra på adressen og er prisniveauet standard eller opskruet ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flni skrev, for 8 timer siden:

Læser tidligere anmeldelser, at f.eks. "Jeg har da osse oplevet at hun jobber prisen op uden dog alligevel at ville gå hele vejen. " og om mersalg mv. undervejs.

Ved nogle hvad der tilbydes ekstra på adressen og er prisniveauet standard eller opskruet ? 

Hvis du har læst om andre på stedet ville du kunne se det er muligt :) og standard priser (cirka) - Maya have lidt højere pris og det var hun bestemt også værd men hun er stoppet. 

Ved ejeren Pim er der ikke mulighed for full service. 

Du må snart afsted og så lad os høre om det, du har spurgt til mange piger snart ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...