Flni 3 Skrevet onsdag klokken 08:55 Hej, Ved nogen om der er kommet ny i Thai No.1 Wellness. Vi har tilbud på 35 min. dejlig tantra 300 kr. Det første billed kunne tyde på det, men er i tvivl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 767 Skrevet onsdag klokken 10:05 Flni skrev, 1 time siden: Hej, Ved nogen om der er kommet ny i Thai No.1 Wellness. Vi har tilbud på 35 min. dejlig tantra 300 kr. Det første billed kunne tyde på det, men er i tvivl. Det er der. Smide en beretning hvis du besøger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flni 3 Skrevet onsdag klokken 14:51 Bare det ikke er en "ghost" eller "fotoshoppet", hvor man ikke kan møde vedkommende i virkeligheden. Hvis man kan møde hende i virkeligheden, så spørger jeg til konkrete oplevelser. Indtil nu har jeg desværre ikke hørt noget, og der står intet i reklameteksten fra thai no 1. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4840 Skrevet onsdag klokken 21:56 Flni skrev, for 7 timer siden: Bare det ikke er en "ghost" eller "fotoshoppet" Billederne fra den klinik plejer at være reelle nok. Jeg gætter på, at det også er tilfældet denne gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flni 3 Skrevet torsdag klokken 13:00 Læser tidligere anmeldelser, at f.eks. "Jeg har da osse oplevet at hun jobber prisen op uden dog alligevel at ville gå hele vejen. " og om mersalg mv. undervejs. Ved nogle hvad der tilbydes ekstra på adressen og er prisniveauet standard eller opskruet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 767 Skrevet torsdag klokken 21:06 Flni skrev, for 8 timer siden: Læser tidligere anmeldelser, at f.eks. "Jeg har da osse oplevet at hun jobber prisen op uden dog alligevel at ville gå hele vejen. " og om mersalg mv. undervejs. Ved nogle hvad der tilbydes ekstra på adressen og er prisniveauet standard eller opskruet ? Hvis du har læst om andre på stedet ville du kunne se det er muligt og standard priser (cirka) - Maya have lidt højere pris og det var hun bestemt også værd men hun er stoppet. Ved ejeren Pim er der ikke mulighed for full service. Du må snart afsted og så lad os høre om det, du har spurgt til mange piger snart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg