Guest 1K1969 Skrevet 10. Juni Hej Piger/drenge, Blev lige lidt nysgerrig på Japansk Bondage. Nogen der har prøvet eller har erfaringer med det ? Lidt til den kinky side Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldie 200 Skrevet 16. Juni Har prøvet det lidt som modtager, men i dag udelukkende som rigger (den der binder). Det er lidt en videnskab, det er enormt spændende og virkelig smukt, ja.. nærmest kunst hvis man tager den nødvendige tid og modellen har tålmodigheden og lysten til det. Du finder meget let frem til info om det på nettet, der er også adskillige steder hvor der holdes kursus i kunsten at rigge med reb. Her i huset har vi eksperimenteret meget med det, med inspiration fundet i bøger og på nettet. Der har tidligere været et par dominaer i Danmark som kunne en del af kunsten, den bedste jeg kan mindes var en Katja som var i Gammeltoftsgade og den gode gamle madam Karina kunne også en del. Hvem af de nuværende dominaer der kan udøve den slags ved jeg desværre ikke noget om. Men god fornøjelse med det, såfremt at du bevæger dig ud i det. Husk at kvaliteten af reb er af kæmpe stor betydning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobb 82 Skrevet 17. Juni Hej 1K1969 Jeg har dyrket det i 3 år, lad mig vide hvis der er noget jeg kan hjælpe med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg