19517 617 Skrevet tirsdag klokken 12:36 Min nye GRATIS hobby har holdt mig oppe nogle dage nu. Jeg kan bare ikke få nok. Opret gratis og skab billeder. https://perchance.org/ai-text-to-image-generator Brug fx. chat GPt til at hjælpe med nogle virkelig smukke prompter og så om skriv dem lidt om på selve hjemmesiden. Du kan skrive - huge boobs in open bra licking a glowing dildo that has fish inside. ("Ultra-realistic photo of a mysterious woman seated on a sleek, futuristic chair, holding a cucumber delicately between her hands while gazing at it with deep contemplation. Her piercing eyes reflect the ambient glow of neon blue and violet lights, casting soft shadows across her smooth, luminescent skin. Silky strands of deep silver-blue hair cascade over her shoulders, with faint bioluminescent highlights pulsing subtly. The fabric of her attire is interwoven with metallic fibers that shimmer with shifting hues, blending elegance with advanced technology. The background features a softly blurred futuristic cityscape with holographic projections flickering in midair. Captured in cinematic lighting, with a shallow depth of field using a premium 50mm f/1.2 lens, ensuring extreme realism in 8K resolution.") Vis mig gerne hvad du finder frem til. jeg er altid nysgerrige efter nye billeder. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Derfuhrer 18 Skrevet tirsdag klokken 13:20 Slap af noget spam!! Fuck af med det AI-pis 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobstar 71 Skrevet tirsdag klokken 13:56 petit woman riding monster cock Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ehlers3 7 Skrevet tirsdag klokken 14:17 @19517Du skal måske lige lære når nok er nok 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pascal 7 Skrevet tirsdag klokken 14:22 Kan du dele settings på nogle af de nederste billeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Moden slikken M 622 Skrevet tirsdag klokken 16:35 Fandt maskinen selv på brillerne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 617 Skrevet tirsdag klokken 17:25 Pascal skrev, for 3 timer siden: Kan du dele settings på nogle af de nederste billeder? "A very beautiful woman, classic, in a high-waisted skirt, looks elegant, calm, and smiling, with a bright face against a solid-colored background, naked hevey huge brests, sharp focus, depth of field, 8k photo, HDR, professional lighting, taken with Canon EOS R5, DSLR, 75mm lens det er vist den samme promt til dem alle. ellers må du være mere specifik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 617 Skrevet tirsdag klokken 17:27 Moden slikken M skrev, for 50 minutter siden: brillerne nej, jeg syntes det kunne være cute. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
19517 617 Skrevet tirsdag klokken 17:27 Ehlers3 skrev, for 3 timer siden: nok er nok hvem der? haha 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg