Hop til indhold

Recommended Posts

Så jeg har skrevet, hvad mange allerede ved: Melinda må for længst have nået legendarisk status.

Pigen er altid glad og smilende. Dejlig at snakke med og for den sags skyld skrive med. Det virker som om, hun virkelig kan lide sit job.

Jeg behøver måske ikke at give hende en anmeldelse mere, men hun fortjener det. Melinda er enestående. Jeg har besøgt hende mange gange nu, og vil fortsætte, indtil hun ikke giver mere.

Giv hende lidt, og hun giver mere til gengæld. Hvis jeg kunne, ville jeg besøge hende hver dag.

Ja, jeg har haft én dårlig oplevelse, men hun leverer næsten altid fantastisk service. Vi kan ikke altid bare være perfekte, men Melinda er tæt på.

Melinda er super lækker, nok en af de absolut smukkeste piger, der er kommet til DK. Super skarp krop, ja, hendes bryster er købte, men de er dejlige. Dejlig røv, som jeg ikke kan holde fingrene fra, og nok den bedste mis, du vil møde. Den blødeste hud, det frækkeste smil og de øjne. En gudinde er hun.

Er der noget, hun kan gøre bedre? Hun kunne måske tilbyde fransk kys. Jeg forstår, at alle har deres grænser, og det har hun også, men jeg vil bare gerne tro, at hun snavet mig ned på gulvet. Det er ikke for at sige, at hendes kys er dårligt. Det er meget godt og lidenskabeligt, det er bare ikke med tungen desværre.

Jeg ved, at alt handler om kemi, men Melinda er en af de bedste til næsten alt, man skal bare turde åbne sig for hende.

Ville jeg anbefale hende? Nej, jeg ville beholde hende selv. Er det en fejltagelse, hvis du ikke har besøgt hende? Du kan tro, at det er det! Hvem ved, måske kan jeg snuppe hende fra jer alle!

Legendary Melinda

God jagt T

https://nympho.dk/n2280/1285/sweet-and-sexy-italian-meli-best-gfe-and-passionate-now-in-cph-orestads-erotic-massage-slim-and-amazing-body-real-pic-100-duo-with-valentina

Redigeret af TT boi
Små rettelser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...