Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var på besøg i Vestergade i Kerteminde. Skuffelse,

https://annoncelight.dk/showad/293397

Pigen / kvinden er slet ikke hende på billederne. Hende der åbnede døren er noget mere polstret end den unge pige på billedet.

Desværre var det kønslemmet, der havde taget kontrollen, så jeg gik med på 60 min FP.

Af med tøjet, begge to og her åbenbarede hun et ægte ryatæppe væg til væg. Det er ÅR siden jeg har set noget af den kaliber.

Massagen var nogenlunde, sex middelmådigt. Ringe kemi.

Gentagelse: Nej

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvem af dem besøgte du? 

Den "gamle", hende der er på det sidste billede, er fra nyborgvej og er flyttet til Kerteminde. Hun er ældre idag end sit billede men hun er god til massage og også fin at tage hele turen med syns jeg.

Den nye "unge" der er på de første billeder har jeg besøgt en enkelt gang og hende booker jeg ikke igen. Hun er idag ældre med en plus 5 minimum hvis ikke 10 af tiden siden de billeder var taget hvis det overhovedet er hende.

Kom ind bagved i butikken og meget koldt og robot agtigt spurte hun til hvad jeg ville bestille og vi kom frem til den fulde pakke i en time. Hun kommenderede mig på ryggen da jeg var klædt af og så begyndte hun at massere fuldt påklædt, massagen var under middel men jeg har haft dårligere end hende. På et tidspunkt sad hun med sit ben op ad min hånd og jeg nussede hende en meget blidt med en enkelt finger og hun fjernede sig med det samme, hun var ikke interesseret i berøring og der var heller ingen erotisk massage med lidt berøring mellem benene til dilleren eller andet der kunme . Da vi kom til at jeg skulle om på maven så forsvandt hun ud af lokalet for hvad jeg tror er at friske op? Hun kommer tilbage, smidder tøjet og hopper på med bryst mod penis leg, igen meget robot agtigt og helt klart en rutine der bare skal køres igennem, jeg for hende flyttet om så vi kan kæle lidt og hun er meget tilbageholde, da jeg for mit "ansigt" ind i hendes nakke for at kysse hende lidt skubber hun mig væk med hovedet og det eneste kropsnære hun tillader er at jeg køre mine hænder og og ned af hendes ryg og selv der er det tydeligt at det bare er noget der skal overståes så hun kan proppe en kondom på dilleren og for det overstået. Hun tager et kondom for det sat på og så kommer det hurtigtste blow jeg tror jeg har oplevet, det skal lige tikkes af listen så hun kan sige hun har gjort det, jeg prøver at kæle en smule mere og lader mig gøre det i 20 sek, så siger hun fuck og vi begynder så agten... Da jeg ikke er kommet efter 1 min bliver hun irriterende i udtryk og nævner at jeg skal komme, jeg overtager hendes "ridning" af min pik så det mig der laver alle bevægelserne og prøver at komme så hurtigt så muligt da det ikke er en nydelse og jeg også bare vil have det overstået. 

Efter sex bliver jeg tørret af og hun forsvinder ud af lokalet. Da hun kommer tilbage ligger jeg stadig på sengen og spørge om hun kan give lidt hånd og hovedmassage i den sidste tid. Hun er ikke glad for det og nævner at tiden er næsten oppe (der er minimum 10min tilbage alt efter hvornår hun starter tiden, for hende ser det ud som om den startede da jeg lavede bookingen 15min før jeg kom) hun giver mig så lidt håndmassage og til sidst hovedet. Og her der det eneste jeg kan sige der er positivt ved dette møde. Fordi hun tydeligvis var irriteret over at vi ikke sluttede efter sex giver hun en ret hård og voldsom hovedmassage og den var derfor faktisk dejlig. 

Så min anbefaling til stedet i Kerteminde. Hvis i bor i nærheden og vil en tur forbi så book den ældre og eventuelt kun med en spillet til afslutning, men hen er også fin at tage en tur med og nyder hvis du kæler for hende. 

Den "unge" hold jer langt fra hende og så må vi håbe at hun stopper dernede og en anden overtager. Jeg har besøgt en anden ældre lille dame der også som også godt kunne lide at blive kælet for, men hun var ikke så god som ejeren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Siwimon er desværre taget på ferie i 2 måneder :(. Jeg forstod på hende at det var lidt svært at finde en "afløser" i perioden. Så håber ikke hun kommer til at give klinikken et dårligt ry.

Men jeg glæder mig allerede til hun er tilbage.....for ja, hun er rigtig fin at tage turen med. Faktisk én af de bedste jeg har været sammen med. Og det er vel efterhånden snart 12 år siden hun lokkede mig med ovenpå da hun havde Nyborgvej :P. Jeg syns sgu det er imponerende med den alder hun har nu - både som hun holder sig, og hvad hun formår:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det helt galt.

Biollederne af hende, der ikke er der er fjernet, og kun Mutter, som er på ferie, er tilbage.....

Mutter har jeg fået massage af flere gange, og hun er afgjort godkendt.

Det bliver godt, når hun kommer fra ferie igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
DipStick skrev, den 16.6.2025 at 01:10:

Nu er det helt galt.

Biollederne af hende, der ikke er der er fjernet, og kun Mutter, som er på ferie, er tilbage.....

Mutter har jeg fået massage af flere gange, og hun er afgjort godkendt.

Det bliver godt, når hun kommer fra ferie igen

Hvorfor kalder i hende "mutter"?.....Hun er jo kun sig selv i klinikken til daglig, og får som regel kun hjælp når hun er bortrejst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...