Hop til indhold
ChoosyVery

Desiré i Vejle: Lækker latina med god service

Recommended Posts

Hende her: https://annoncelight.dk/showad/429327

Desiré er en del af det omrejsende cirkus af piger fra Aarhus til Aalborg mm., og jeg har haft kig på hende et stykke tid: Det lykkedes at få det til at passe med at jeg var på vej på E45 og lige kunne tage en pause i Vejle. Der er hun i skrivende stund stadig.

Pausen var godt anvendt: Det er hende på billederne, og størrelse på den angivne 160 cm er ikke meget galt og de 60 kilo dertil lyder ikke af petit, men de er fremragende fordelt og bortset fra brysterne er alt fra naturens hånd. Altså en rigtig hårdtpumpet latina lige som jeg kan lide dem. Desiré er en positiv person med godt humør og servicemindet indstilling, og besøget blev derfor en super oplevelse.

Hendes figur er beskrevet som "fit" i annoncen, men hun er ikke en fitnesspige på dén måde: Totalt lækker og velproportioneret og fast og flad mave og så videre - men ikke fast på muskelmåden og med virkelig lav fedtprocent. Ikek at det gør noget i dette tilfælde: Desiré er virkelig en flot pige med skønne former. Dette er bare en serviceoplysning fra min side: Hvis man efter beskrivelsen "fit" forventer muskler med mere, så bliver man nok skuffet. Det gjorde jeg så ikke selv alligevel, vil jeg lige sige! 

Anbefales til tilbedere af hårdtpumpet latina-typer :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt at se det er lykkedes bedre for dig at få kontakt med hende end det gjorde for mig.

Har du erfaring med hendes squirt, som hun tilbyder som extra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pr1nt skrev, for 7 timer siden:

Godt at se det er lykkedes bedre for dig at få kontakt med hende end det gjorde for mig.

Har du erfaring med hendes squirt, som hun tilbyder som extra?

Det var faktisk ikke svært, og hun svarede hurtigt. Men desværre ikke erfaring med dét. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...