Hop til indhold
FlemmingP

Bløde babser og kærlige kys - Kingi og Luca

Recommended Posts

Smag og behag er forskellig - her følger to oplevelser hos kvinder med naturligt store bryster og kvindelige former.

Kingi er en velkendt ungarnsk gæst i Danmark, som holder til på Frederiksberg, hvor jeg besøgte hende (og nogle gange helt i centrum af København). Det er lidt tid siden jeg besøgte hende, og hendes profil er ikke aktiv lige nu, men hun er snart tilbage igen. 

Hos Kingi havde jeg tilkøbt kys og CIM, det var mit andet besøg hos hende, og hun er virkelig smilende og sød at tale med, og en dejlig kvinde, hvis man kan lide runde og kurvede kvinder. Hun var dejlig berøringsvenlig, hvilket jo er ret afgørende, når man kan lide at lege med hendes virkeligt store, naturlig og dejlige bryster. Hun leverer en dejlig gang superfransk, og efter afprøvning af diverse stillinger, kom afslutningen siddende overskrævs på hende med spansk og fransk samtidig, for mig betyder det en god stimulering af hele banditten, samtidig med at prostatakirtlen stimuleres (udenpå, af at gnide op og ned på hendes bryst lige under babserne). Der bliver suttet godt og længe, uden hast, indtil hun er klar over at man er helt tømt og færdig.

Efter at hun havde være ude og nette sig, fik jeg en gang rygmassage, ellers noget jeg ikke gider, men det var egentligt dejligt og vækkede efter et stykke tid lysten igen, så vi fik lige kørt anden runde, og det er ikke altid jeg kan levere to gange på en time (som var den tid jeg havde bestilt for 2100,- inkl. ekstras).

Der blev tid til hyggesnak, mine præferencer, og hvad hun kunne levere lidt udover hendes normal repertoire - det er altid dejligt når man føler at det klikker, at man taler godt sammen og hygger og putter godt. 

Idag blev det til et besøg hos Luca (La Femme) på SG -  https://seductiongirls.dk/pigerne/luca/ og hun findes nu også som de øvrige SG værtinder på Nympho (dog som Luca Blue og 2 år ældre end på SG). Hun findes fast på mandagsvagt, og af en eller anden grund har jeg ikke fået besøgt hende før, trods fine anmeldelser (og varme anbefalinger fra kammerater herinde fra). 

Luca har bestemt også runde former, men ikke så kurvet og rund som Kingi, og store dejlig bryster, der er blevet reduceret pænt, til en god stor D-skål, det må have været fantastisk da hun havde de store F meloner - som andre har oplevet.

Luca mødte mig med et sødt glimt i øjet, og var rigtig nem og sød at tale med, vi blev enige om en times hygge inkl. blid slavepige, til 2400,- altså standardprisen på SG, og hun var lynhurtigt tilbage efter at have været ude med pengene til tele damen. 

Der blev kysset og nusset til den store guldmedalje, ægte GFE, der blev givet superfransk til den store guldmedalje (efter SG reglerne, med gummi på toppen, men ellers pirring af resten, stang og kugler), det er hun virkelig god og superkompetent til (er fransk ikke fransk? Nej, absolut ikke, men Luca kan stimulere, har en ekstrafordel, som man kan opleve, når man besøger hende). Det var dybt og godt (uden at være gagging etc.). Har oplevet piger på SG, hvor 'superfransk' er to hurtige slik på kuglerne, og så gummi på, og gang i det mekaniske - altså det svarer til forskellen på en slatten McD burger og Noma's pop up burgere - det hedder det samme - oplevelsen er meget forskellig! 

Efter god opvarmning og forskellige stillinger kunne jeg mærke at jeg havde svært ved at komme, trods dejlig følelse i Lucas stramme mis, fin dirty talk (som aftalt) og lidt søde klaps i numsen til Luca, alt sammen mega frækt. Men det lykkedes ved at hun red mig godt, og kørte hurtigere og hurtigere, uden at banke helt i bund - det var det som virkede idag. Ingen hast og stimuleringen fortsatte god tid, efter at jeg var kommet, noget jeg holder rigtigt meget af (og på de helt gode dage kan det føre til dobbelt udløsning - dog meget sjældent).

Så var det tid til hygge og snak, det kan Luca også, vi puttede og rørte og kælede og snakkede fint - sikkert en halv times tid - og da jeg så på uret da jeg gik, tror jeg at det blev tæt på næsten en effektiv time sammen med søde Luca, ellers kan en time godt nogen gange være sådan lidt tættere på 45-50 minutter hos SG (min oplevelse).

Der er lidt langt imellem de naturlige, ikke silicone pumpede brystpartier hos de søde værtinder, men jeg vil gerne give en anbefaling til Kingi og Luca (som jeg håber at se igen), søde og dejlige MILF typer, virkeligt gode til en god snak og erstatning for den søde kæreste, som man måske lige mangler.

Redigeret af FlemmingP

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...