Newbie_25 4 Skrevet 9. Juni Jeg søger en meget feminin ladyboy som yder rigtig dejlig gfe, herunder dybe tungekys. Størrelsen på vedhænget er ikke så vigtigt. Jeg er formentlig heller ikke til selv at få den i rumpetten, så “hun” må gerne være glad for at være passiv. Jeg har kig på Nadie, som jeg ret sikkert skal forbi en dag, men er der andre tilsvarende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulbror 1473 Skrevet 9. Juni Newbie_25 skrev, for 4 timer siden: Jeg søger en meget feminin ladyboy som yder rigtig dejlig gfe, herunder dybe tungekys. Størrelsen på vedhænget er ikke så vigtigt. Jeg er formentlig heller ikke til selv at få den i rumpetten, så “hun” må gerne være glad for at være passiv. Jeg har kig på Nadie, som jeg ret sikkert skal forbi en dag, men er der andre tilsvarende? For mig leverer både Emily og Mabel god GFE og Sabina synes jeg også, sidstnævnte er det dog mit indtryk at hun ikke er helt så glad for at kysse som de andre er i mit selskab. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg