Hop til indhold
Dylmer

Linny Thai girl på besøg i Herning

Recommended Posts

Her i Pinsen har jeg været i det Midtjyske, og det gav mig lejligheden til at genbesøge en thaimassør.

Nemlig Linny,  https://annoncelight.dk/showad/368302 der er på besøg i Herning.
Hende har jeg før haft fornøjelsen af i Odense.

Jeg fik hurtigt aftalen på plads, med en time med fuld pakke, til jysk standardpris.

Da hun åbnede døren, lignede det en genkendelsens glæde i hendes smil og jeg fik da også lige et velkomstkys.

Vi havde aftalt, at jeg primært var kommet for at nyde hendes evner i sengen, og ikke så meget på massagebriksen :)
Jeg fik lov til at hjælpe hende af med de sparsomme klædningsstykker, og kort efter lå vi på sengen.

Hun har en flot krop med nogle lækre former. Hendes bryster er hjulpet, men de føles dejlige bløde.
Jeg tænder både på kroppen, hendes lidt frække smil og på hendes utroligt smukke øjne.

Og som en lidt ældre herre, (hun er på alder med min egen datter) tænder jeg specielt på GFE-oplevelsen med kys og oral. Hun giver desværre kun tantekys, men hun har den fineste lille glatte mis, der tilsyneladende godt kan lide min behandling.
Hendes blow er helt i top, jeg måtte stoppe hende et par gange, for ikke at slutte alt for tidligt :)
På med kondomet og hende op og ride i min favoritstilling. Med høj tænding, små kys og med hendes bryster lige ved hånden, holdt jeg ikke længe. Jeg nåede dog lige en dejlig missionær også, inden jeg kom i mål.

Der blev derfor også afslutningsvis tid til lidt blød massage og lidt ’pillowtalk’ om løst og fast.

Jeg synes hun er meget behagelig og nærværende at være sammen med. Hun er lidt sjov og har humor, og så snakker hun nogenlunde ok engelsk. Jeg synes virkelig hun vinder ved nærmere bekendtskab.

Jeg skal helt sikkert besøge hende igen, når hun kommer forbi Odense næste gang.

Redigeret af Dylmer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...