Hop til indhold

Recommended Posts

Hej brødre.

Som nogen måske har læst før i min indslag så er jeg vild med modne danske kvinder. Og helst nogen der kan tage den analt. (Dog ikke i dette tilfælde, sheila tager ikke imod anal).

Nå men har kigget lidt på Sheila og tænkte i dag skulle det være. Hun er yderst nem at lave en aftale med. 

Ind i bilen og afsted med mig, fandt nemt frem til hendes Private sted. Dejligt diskret hvis dette betyder noget for nogen. 

Døren åbnede og der stod hun, pæn krop af en dame i 50’erne. Iført noget frækt outfitt, lige som jeg kan lide det. 
Jeg blev vist ind i Bollerummet (det som der faktisk er taget billeder i), her skiftede pengene hænder. Og i gang med det sjove :-P 

Hun suttede fantastisk, og spørger sødt ind til om jeg var til gensidig fransk, det er ikke lige mig så det takkede jeg pænt nej tak til. Hun forsatte med at sutte og sutte, så lækkert. Efterfølgende lidt forskellige steder til jeg kom (i kondomet).

Det er sku længe siden jeg har fået så dejlig en service og en kvinder der virkelig leverer god service. 

Så hvis man er til modne kvinder, der yder god service, så tag et smut forbi Sheila. 

https://annoncelight.dk/showad/393085

Hygge

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kubrick skrev, den 9.6.2025 at 00:30:

Hvordan er hendes ansigt? Køn?
Passer billederne ift kropsbygning?

Hvad med pris niveau…

Jamen hendes ansigt, har en del make-up på og huden ser ud som en kvinde i 50’erne. 

køn: Kvinde :biggrin: beklager kunne ikke lade være. 

ja syntes billederne ligner meget godt, de er måske the for en 3 år siden. 

Pris: Den må du tage med hende selv. Men syntes man for noget for pengene. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...